Harrison Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 er dette et bra webcam? koster bare 350 spenn på komplett. er bildekvaliteten ok? har noen et eksempel på kvalieten man får i en samtale over f.eks. msn messengeR? takk Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har det jeg, det funker helt fint til å snakke med mennesker med bildekvaliteten er sån halvbra, trenger en del lys. men om du ikke skal ha sån skikkelig bra webcam slå til på denne... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 dette kamra er ganske bra da til en billig penge.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 et helt greit webcam det der.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg har quickcam messenger og anbefaler det IKKE. bildet blir kornete og stygt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 er quickcam messenger det som du kunne få med online adsl fra telenor får en stund siden? Lenke til kommentar
fizk Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg har quickcam messenger og anbefaler det IKKE. bildet blir kornete og stygt. Enig der. Kameraet stinker. Krever mye lys og kvaliteten på bildene blir ikke spesielt bra heller. Har et Creative Webcam Pro (kostet vel ca 400 kr på Lefdal) som er mye bedre. Fungerer fint med lite lys. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg håper at dere kan fortelle meg at dette kameraet er defekt? Logitech Quickcam Messenger, kjøpt idag: Et bilde av vinduet mitt. med en høyttaler på venstre side av det. Et bilder av et par brusflasker på bordet mitt. Skal det være sånn? Endret 1. juli 2004 av Naits Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skal det være sånn? Sjekk denne siden, det er en test av Quick CamMessenger: http://cowboyfrank.net/webcams/Cam-QuickCamMessenger.htm Lenke til kommentar
donjon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal det være sånn? Ser ut som du er helt ute av fokus. Skru på den grå ringen framme på kameraet for å fokusere på forskjellige avstander. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg fant ut at det er mulig å vri på linsa Da ble det plutselig litt bedre I dag morges før jeg skrudde på linsa: Og etter jeg skrudde på linsa. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehe.. synses bildet var litt rart ja.. har hatt det selv, men anbefaler det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå