opresterud Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ser at PSData selger CPU vifta Titan TTC-D5T til 149,-. Da jeg spurte dem om en stillegående kjøler til AthlonXP 1700+ så fikk jeg denne som svar. Hvor stillegående er den? Og hvis den bråker noe, vil det evt. være bra nok kjøleytelse for 1700+ ved å skifte til en 80mm 19db Pabst vifte? Har en slik liggende... Ola Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ta en titt på denne siden: http://www.ocshoot.com/cool.htm Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg kjører titan vifte selv på min XP1800 CPU. Den kjøler bra!! Men hvis du er ute etter en meget stillegående vifte ville jeg prøvd å finne en annen vifte. Men for all del, Titan vifte bråker ikke SÅ mye men noe roligere hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Sjekket OcShoot siden, og ble litt "bekymret". De kaller ChromeOrb for stillegående?! Brodern har en slik en i maskinen, og den låter som ett jetfly på tomgang... Pga. prisen så tror jeg at jeg kommer til å forsøke Titan kjøleren, og evt. forsøke å skifte ut med Pabst vifta. Ola [ Denne Melding var redigert av: opresterud på 2002-02-20 12:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå