Fugee Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Godtfolk! Sitter med en Jensen 29150-router som jeg kjøpte i dag. Trengte den for å sette opp en VPN-tilkobling. På pakken står det klart at routeren støtter en såkalt PPTP VPN Pass Through løsning, men når jeg forsøker å sette den opp, så er ikke PPTP en del av WAN-modusene. Jeg har prøvd å "oppgradere" firmware, men jeg får bare feilmeldinger og det hjelper heller ikke å tilbakestille. Kan bruke routeren med ledning (da funker den som om jeg kobler PC'en direkte i veggen), men får ikke satt opp en trådløs versjon uten PPTP-moduset. Har noen peiling på hvorfor dette skjer? Er den gjemt ett annet sted, eller har de bare fjernet muligheten for å gjøre det? ... skjønner ingenting :S På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Har ingen noen erfaring med routere som plutselig mister funksjoner de skal ha? Det som er problemet mitt er at jeg ikke får koblet med til studentnettet uten å sette opp en VPN Passthough med PPTP, og siden den funksjonen er borte, får ikke jeg gjørt det. Vet noen om det er mulig å nedgradere routeren til tidligere versjon? Og i så fall hvordan? Lenke til kommentar
Kangawho Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Fant du noen gang en løsning på problemet? Har kjøpt samme router (katta i sekken) Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Fant du noen gang en løsning på problemet? Har kjøpt samme router (katta i sekken) Hei! Ja og nei... Kjøpte ny, jeg Det var bare rot med den førsteså jeg gikk til butikken og skaffet meg en Netgear R6100 og sitter på den as-we-speak. P.S: så nå at dette svaret er litt i seneste laget, men jeg poster det likevel, for sikkehets skyld! Håper det løste seg for deg også Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hvorfor kjøper folk Jensen produkter? Skulle ha vært ulovlig... Verre søppelprodukter skal man lete lenge etter. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå