Sapphire Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal kjøpe jule gave til meg selv,så jeg lurer på vilket kort skal jeg velge av de to i overskriften. Finnes det bilder av Hercules kortet? ASUS kortet sin kjøle løsning ser bra ut, er det noen som har gode råd Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Google og 10 sekunder senere http://www.presence-pc.com/images/Hercules...carte_large.jpg Ser veldig bra ut, jeg ville ha valgt Hercules en gang til... har 9800pro versjonen Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Av det jeg kan se nå uten å ha lest noen tester på kortene tror jeg det blir ASUS denne gangen. Takk til MU26599 Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg skal kjøpe et XT kort til meg selv også, men har forsøkt å finne noen tester på hvem av dem som er best. Har ikke lykkes med det ennå. Er det noen andre som kan hjelpe meg med dette? Og hvor mange alternativer for XT kort er det egentlig? En annen ting - vil dette kortet være bra nok for feks. Doom 3 og andre nykommere, eller kan jeg risikere at jeg må kjøpe nytt kort igjen etter lanseringen av disse spillene? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 altså, du har jo PowerColor, COnnect3D osv. mange forskjellige! tenker jeg Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 altså, du har jo PowerColor, COnnect3D osv. mange forskjellige! tenker jeg eh....javel. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Til dere som kjøper skjermkort nå, og vil spille doom3 og hl2. Hvorfor ikke vente litt og bruke pengene + renter på noe bedre når spillene blir lansert? Eller i det minste vente til de blir bundlet (sparer 500,- på det). I værste fall blir kortene dere sikler på idag mye billigere om litt Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Skal også kjøpe XT kort.. Har vurdert ASUS 9800XT, men Hercules er jo kjente for sitt også. Hvordan er Sapphire kortet da? Når blir disse korta releasa? Ble litt spørsmål men men :-) Lenke til kommentar
worldin Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ehh, Sapphire r9800xt er jo bundlet med half-life 2 så jeg tror det kommer til å støtte det http://www.sapphiretech.com/vga/9800-xt.asp her står det : BUNDLED with HALF-LIFE 2 full retail version in addition to other hot titles depending on your region Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bilde av ASUS sitt XP kort og nyttige linker... om kortet på hardware.no Toms Hardware om 9800 XT komplett.no asus.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå