Gå til innhold

først ute med speilløst og EVF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er nok G1 fra panasonic som var ført ute. Jegt tenkte å lage en oversikt over slike kameraer fra den første og fram til idag. Det vel kun Pana, fuji, olympus og sony som lager/har laget slike eller er det noen jeg har gjemt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Utgåtte Nikon 1 V1 og snart utgåtte V2 har EVF. På V3 har man av en eller annen merkelig grunn droppet integrert EVF. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar

Utgåtte Nikon 1 V1 og snart utgåtte V2 har EVF. På V3 har man av en eller annen merkelig grunn droppet integrert EVF. Forstå det den som kan.

Og siden TS skriver "Jeg tenkte å lage en oversikt over slike kameraer fra den første og fram til idag." er Nikon kvalifisert.

For øvrig helt enig med lama at man kan jo lure på hva Nikon tenker på. Når de endelig begynner å få kameraer i 1-serien som er litt interessante så kutter de søker i toppmodellen sin.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja det er nok G1 fra panasonic som var ført ute. Jegt tenkte å lage en oversikt over slike kameraer fra den første og fram til idag. Det vel kun Pana, fuji, olympus og sony som lager/har laget slike eller er det noen jeg har gjemt?

Spørs hva du mener med "med"? ekstern eller intern. Eks så har Leica kamera "med" EVF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...