Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Sånn omtrent hva tror dere er sjansen for at kjæresten min blir med på det? Jeg er jenta. Han veit jo hva jeg liker, men har aldri spurt om å ta det dit. Og om han ikke vil, tror dere han vil ta det litt dårlig på noen måte/synes det er dumt? :) han er 18 forresten

Anonymous poster hash: f8f7a...942

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønar ikkje kva du vil fram til her, du vil vite om typen din vil bli med på det, men du tenner ikkje sjølv på tanken?

Om andre likar det eller ikkje? Folk er forskjellige..

Er som omtrent 90% av dei andre trådane her, folk som spør om ting som kun dei kan finne ut av.. "Kan eg gjere ditt, bør eg gjere datt"

Vær no litt sjølvstendig og ikkje heilt evneveik.

Ingen her inne som kjenner deg eller typen din, det gjeld og alle andre sånne tråda. Jeezes.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

haha svarte du(ts) nettopp deg selv...??

men det finnes ingen metoder vi som utenforstående kan finne ut sannsynligheten om han liker det eller ikke

tviler på at han tar det dårlig tho

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

haha svarte du(ts) nettopp deg selv...??

Nei, det var en annen anonym bruker som postet dette innlegget, men det ble lagt inn i førstepost, merkelig nok.

Her er innlegget (Ikke skrevet av trådstarter)

Eneste måten å finne ut det på, er vel å spørre eller hinte. Personlig liker jeg ikke tanken, men det er personer som tenner på det også.Men om han ikke vil, tror jeg ikke han tar det dårlig. Det er jo bare sunt at du tør å utforske litt i sexlivet, og han bør være glad for at han er med en jente som tør å prøve nye ting fremfor å bare ligge på rygg hele tiden.

De fleste jenter er med på det, hvorfor skulle det være noe annerledes for gutta?

Anonymous poster hash: 2b845...ba9

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Skjønar ikkje kva du vil fram til her, du vil vite om typen din vil bli med på det, men du tenner ikkje sjølv på tanken?

Er som omtrent 90% av dei andre trådane her, folk som spør om ting som kun dei kan finne ut av.. "Kan eg gjere ditt, bør eg gjere datt"

Ingen her inne som kjenner deg eller typen din, det gjeld og alle andre sånne tråda. Jeezes.

Jajjajjaja men altså jeg vil selv. Men vet ikke med han.

Jajjajjaja men altså jeg vil selv. Men vet ikke med han.

de fleste jenter er med på payrape, hvorfor skulle det være noe annerledes for gutta? spør han da vel :)

Det er kjæresten din, han du skal gjøre alt sånt deilig med, kos dere :) jeg er gutt og gjort playrape mange ganger :)

Lenke til kommentar

nei det skremmer ikke livet av han, blitt spurt av 3 kjærester om jeg ikke kunne binde dem fast og straffe dem og jeg har aldri blitt skremt av det. var vel 19 første gang. bare deilig å høre damas fantasier og se henne bli så kåt...

nå etter 50 shades of grey er det jo 90% av damer som vil rises, helt sprøtt

Lenke til kommentar

nei det skremmer ikke livet av han, blitt spurt av 3 kjærester om jeg ikke kunne binde dem fast og straffe dem og jeg har aldri blitt skremt av det. var vel 19 første gang. bare deilig å høre damas fantasier og se henne bli så kåt...

nå etter 50 shades of grey er det jo 90% av damer som vil rises, helt sprøtt

Man skal ikke gå rett på sak med rape. Selv ikke play rape uten å være enige først.

Lenke til kommentar

God kommunikasjon er alfa omega angående dette.

Om duger litt skeptisk ikke si play-rape men begynn litt forsiktigere heller.

Typ han kan ta på seg et politi kostyme og lenke deg fast. Selv om du sier nei og ikke vil bli arrestert så skal han ikke høre. Er han med på det så kan du gradvis foreslå andre ting også :)

Bør ha et sikkerhets ord :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...