Troxx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Forum for programmer.no har jo ikke egen gruppe og emneliste... hva med en som omhandler software....? Jeg leter etter software som simulerer aldring på mennesker... gjerne med utgangspunkt i et bilde av en person. Noen som har tips? Troxx :-) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du har forumkategori Programvare. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 takk.. men kategoriene burde vel komme opp når man trykker på : Forum -> Hardware -> Tilbakemeldinger -> Software / Programvare ? "Forum" Troxx:-) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skjønner ikke helt logikken med det. Programvare er en egen kategori, og ligger ikke under Hardware. Derfor: Forum -> Programvare -> Div. underkategorier. Du ser vel listen til venstre her? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det er fordi at site_velgeren ikke er helt oppdatert, blir gjort i skrivene øyeblikk. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja. Jeg har oppdaget kategoriene på venstre side. Jeg ser det likevel som en logisk greie å få opp "Programvare" når jeg trykker på linken "Forum" i navigasjonslija like over disse innleggene. 26.10 ble det endret i skrivende stund, men jeg har ikke merket endring enda.. :--) Troxx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Men hvis du kommer fra Hardware.no og trykker på forum, kommer du naturlig nok inn på forum -> hardware. Trykker du på forum fra programmer.no kommer du inn på forum -> programvare. Når du er i en under kategori og trykker på forum, ender du opp i det forumet der du kom inn. Altså kom du fra hardware.no ender du opp i forum -> hardware. Kom du fra programmer.no ender du opp i forum -> programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå