Druid-Gutten Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 >Har noen av dere opplevd dette: når jeg kopierer og installerer så henger alt seg opp i ca 3 sekunder, så kommer den tilbake om noen sekunder, hardisken min er en maxtor 60gb 5400 hastighet, jeg bruker windows 98 second edition Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvis du har Via chipssett, installer 4in1 drivere. Lenke til kommentar
Druid-Gutten Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Takk for tipset, men det har jeg allerede gjort, kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: Druid-Gutten skrev (2002-02-20 14:37):Takk for tipset, men det har jeg allerede gjort, kan noen hjelpe meg???? DEt trenger ikke å være HDD som det er noe galt med. Det kan være system-register-feil i ditt Opperativsystem. Hvis du har Norton så kan Norton fixe eventuelle feil på ditt sysemregister. Ved mange installasjoner og forandringer i software så kan det oppstå mange "bugger" i et OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå