BIG BOY Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei Har lite kjennskap til AMD. Hva mener dere om Acer Ferrari 3000, for meg ser det ut til å være et godt kjøp http://www.bic.no/Hovedside.htm BIG BOY Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jo, for meg ser det ut til å være en grei maskin, et minus. En kan ikke kjøpe maskin med Windows XP HOME, man må ha PRO Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jo, for meg ser det ut til å være en grei maskin, et minus. En kan ikke kjøpe maskin med Windows XP HOME, man må ha PRO Er vel en noe "merkelig" påstand, hvorfor mener du at en må ha XP PRO?? De aller fleste klarer seg uten alle nettverkgreiene som er i PRO... Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hehe. Stilig den ja. Ser ut som et godt kjøp også. Hadde det vært en Centrino pc, så hadde den vært topp. Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Enig! Hadde det vært en 1,6 centrino hadde jeg "løpt og kjøpt" Skal nemmelig ha meg en bærbar BIG BOY Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ser jo jæv*** fet ut da :D Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Lurer på hvordan strømforbruket er på en AMD i forhold til en P4 eller Centrino? Noen som vet noe? BIG BOY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvor kjapp er den prosessoren i forhold til en P4? Maskinen var jo smooth. Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Lurer på hvordan strømforbruket er på en AMD i forhold til en P4 eller Centrino? Er ikke helt sikker, men HP ze4417 med en XP M 2400+ har en batteritid på 205min i følge barbara.no. Det er veldig bra til å ikke være Centrino. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Den så fet ut. Må være kult når folk spør hvordan pc man har og kunne svare Ferrari EDIT: jaha ja, signaturen ble jo ikke så verst stor da! Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jo, for meg ser det ut til å være en grei maskin, et minus. En kan ikke kjøpe maskin med Windows XP HOME, man må ha PRO Er vel en noe "merkelig" påstand, hvorfor mener du at en må ha XP PRO?? De aller fleste klarer seg uten alle nettverkgreiene som er i PRO... Det menes vel at man ikke får kjøpt maskinen uten Xp Pro inkludert.. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jo, for meg ser det ut til å være en grei maskin, et minus. En kan ikke kjøpe maskin med Windows XP HOME, man må ha PRO Er vel en noe "merkelig" påstand, hvorfor mener du at en må ha XP PRO?? De aller fleste klarer seg uten alle nettverkgreiene som er i PRO... Det menes vel at man ikke får kjøpt maskinen uten Xp Pro inkludert.. Når jeg leser gjennom det jeg skrev tildligere så vet jeg ikke hva jeg selv mente Så... Jeg er vertfall med på hva han mener, nå! Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ser at det ligger ti maskiner på qxl av samme type Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Bic selger den for 17.300. Det store spørsmålet er: Er den verdt det med AMD prosessor? Er ikke AMD en strøm-tyv, og hvordan er yteksen i spill? Hva mener dere som kjenner AMD? BIG BOY Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei! Skjønner ikke riktig den diskusjonen om XP home og XP pro. Den leveres da ikke med annet enn XP home, så vidt jeg kan forstå. BIG BOY Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det eneste jeg kan si er at den maskina så sinnsykt bra ut, og hadde jeg ikke allerede hatt en maskin så hadde jeg løpt og kjøpt med en gang. I tillegg til at den virker bra, så er jo dette definitivt den kuleste bærbare maskina man kan ha, rent desingmessig. Den kan til og med måle seg med mac :-) Lenke til kommentar
redlionion Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Stilig maskin... Sjekk ut maskinen på qxl for flere bilder. Og merk dere at det følger med Ferrari mus også!! Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor ser du disse bildene? www.qxl.no? jeg finner ingen bilder av acer ferrari 3000 der. Hva bruker du som søkeord? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor ser du disse bildene? www.qxl.no? jeg finner ingen bilder av acer ferrari 3000 der. Hva bruker du som søkeord? Data IT/Bärbare Datamaskiner/Maskiner over 1600MHz/ Hvor vanskelig kan det väre? Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 heh, ikke så vanskelig tydligvis. Jeg brukte søkefunksjonen bare, som ikke fant en dritt. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå