Smaug Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei Sliter litt på dette brettet. Skal ta russern, og han sitter på toppen av et rom og kaster bomber..... Har fått sprengt alle side kantene, men ikke hjørnene?!! poenget er at jeg skal få han ned til meg, men jag finner ikke ut hvordan? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 skyt på punkt 2. det kan ta litt tid men treffer du rektig detter tårnet ned. Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 heisann! jeg sleit litt med det der jeg oxo men du skal syte ut de du har merket som nr. 2 der(de pinnene)!! Og du må skyte dem fra siden ellers detter den ikke ut!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 flere som slet der .. bare å være rask i starten, det funker Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bruk MP5 den har digg sikte! hadde litt problemer med det selv! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette var jo det letteste i spillet Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hadde litt problem med den eg også, sikker på at eg sprang rundt det "tårnet" over 100 ganger for eg skjønte at eg skulle skyte ut dei pinnene:D Lenke til kommentar
zTab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Var jo omtrent samme tankegangen som på slutten av MP1! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hadde litt problem med den eg også, sikker på at eg sprang rundt det "tårnet" over 100 ganger for eg skjønte at eg skulle skyte ut dei pinnene:D jeg og. viste ikke at jeg måtte skyte de fra siden fikk vite det av en kamerat at jeg skulle skyte på de. skøyt flere ganger og til slutt gikk det. men det blei noen runder ja. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Artig; flere som sliter gitt... Klarte det til slutt jeg da; men trodde først at man måtte sprenge vekk elle platene først Kanskje skyte ned plattformen ved hjelp av punkt 3 først? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Var jo omtrent samme tankegangen som på slutten av MP1! Akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå