Br?stopp Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg har en Samsung S3 som plutselig kom med melding om feil på SD kortet. Bildene er borte. Jeg trenger et recoveryprogram som kanskje kan hente opp bildene igjen, Det er lov å håpe. Takker på forhånd. Hilsen Paal Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Recuva er et alternativ. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Da Gjør jeg et forsøk med dette. Skal prøve å huske å gi tilbakemeldiny. Takk for tipset. Hilsen Paal Endret 16. august 2014 av Br?stopp Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Om du ikke finner bildene med Recuva kan du prøve andre som du googler etter. Husker dessverre ikke navnet på noen bra i farta. Men Recuva, selv om ganske bra, var ikke den som reddet meg sist jeg var i samme situasjon. Edit: Altså, forde om ett program ikke finner noe, så kanskje et annet klarer det, lurer på om det var denne jeg brukte sist: http://www.easeus.com/data-recovery/card-recovery-software/sd-card-recovery-freeware.htm Endret 16. august 2014 av Joey1313 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå