PgUp Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har Skyrim Lengendary til PC på Steam som en gift som jeg ønsker å kvitte meg med, da vennen jeg kjøpte den til allerede hadde den. Noen som har forslag til hvor jeg kan selge denne? Hva ville vært en grei pris å sette på den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) ...... Endret 16. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Det ligger i inventaret ditt, som gift. Man legger da til vedkommende som venn, overfører kopien som gift, og avtalt sum blir da gitt ved Paypal eller andre tjenester. Endret 16. august 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
jabc Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du kan prøve å selge det på Steamtrades eller TF2Outpost. Det selges for omtrent 5 TF2 keys (standard valuta innen steam-trading), som er verdt ca. 10 dollar samlet. Diverse nettsider selger det også for 10-11 euro, så jeg tror nok ikke du kan få noe mer enn 60-70 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå