Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utroskap og sexsnakk på facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Idag gjorde jeg det slutt med Han og han pakka sakene sine og dro. Uten å si noe som helst. Det er vondt, fryktelig vondt, men det var det jeg måtte gjøre. Han var en drittsekk som kunne behandle meg på denne måten og jeg skjønner jeg fortjener bedre, det vil bare ta litt tid.

Takk for alle innspill, jeg trengte dette for å klare å gjøre det. I tillegg har jeg prata med venninna mi og hun sier jeg gjorde det rette.

Nå gjelder det bare å klare å komme videre, men jeg vet ikke helt hvordan ennå. Akkurat nå klarer jeg ikke gjøre noen ting.

Tvillingsjel: ja takk, hadde vært koselig å snakke med noen :)

Dette var helt klart det riktige valget. Modig gjort. Jeg vet hvor vanskelig det må ha vært, og det er et nesten umulig valg å ta. Men utroskap og løgn i et forhold er rett og slett ikke akseptabelt.

Så fort du får han på avstand, så vil livet ditt bli bedre. Kanskje ser du andre ting som du ikke har klart å se, som at han har behandlet deg dårlig også på andre områder, forsøkt å bryte deg ned psykisk og så videre.

Jeg ønsker heller ikke å være rasistisk, men dette går veldig ofte igjen i forhold der en norsk jente blir sammen med en mann fra en annen kultur. Kulturforskjellene er for store, og kvinnesynet et helt annet enn i den vestlige verden. Kvinner er verdt mye mindre i den kulturen, og selv om de klarer å sjarmere kvinner i senk, så er de en helt annen så fort de har fått henne på kroken. Enkelte forhold kan fungere, selvsagt, men kvinnen blir sett på som mye mindre verdt enn i vestlige forhold.

Lykke til videre. Jeg tror ikke du vil ha noe problemer med å finne en mann som du blir lykkelig sammen med.

Lenke til kommentar

Hei. Idag gjorde jeg det slutt med Han og han pakka sakene sine og dro. Uten å si noe som helst. Det er vondt, fryktelig vondt, men det var det jeg måtte gjøre. Han var en drittsekk som kunne behandle meg på denne måten og jeg

Definitivt den rette avgjørelsen. Det kommer nok til å gjøre vondt i noen uker eller måneder, men det blir sakte men sikkert bedre.

Lenke til kommentar

Cami: vi bor nær hverandre også, så kan møtes en dag :)

Var riktig valgt av deg og tøft gjort!

Du finner noen, er mange der ute. Lett å tro at man ikke gjør. Har hatt samme tankene før.

Har mye jeg kan fortelle deg, bl.a. Om hvorfor dy skal være glad du gjorde som du gjorde!

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Knalltøft! Du tok det beste valget og det var uten tvil vanskelig. Men kjenner godt etter hvordan du føler deg nå - kontra 14 dager siden.

Mange her på forumet som ikke har noe imot å møtes - å hadde du foreslått en pils på scotsman i Oslo eller noe så hadde ihvertfall jeg møtt opp for en øl å prat om løst og fast :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...