KompleX Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva skal til for å kjøre Raven Shield glatt? (Med glatt mener jeg 50-60 FPS) . Bare lurer jeg... Lastet ned demoen igår Å det virket kult det. :nice: Men er demoen mer krevende enn fullversjonen? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 640x480 er tingen ! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 min maskin kjører raven shield helt perfekt, med høy oppløsning og alle detaljer på fult.. Maskinen er i signaturen. Men min tidligere maskin, athlon 1200, radeon 8500, kjørte det også helt akseptabelt... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hmm kjører alle detaljer på fullt 1600*1200 og 16xAF... over 70fps mesteparten av tiden (har på vsync) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 tja, at UBI lager et skikkelig spill? dessverre kjøpte dem UT2003 motoren på et ganske tidlig tidspunkt, før den var optimisert like bra som unreal T 2003 gutta klarte å få den...dette har dessverre ført til at Rvs har MANGE bugs, som enda ikke er fiksa skikkelig...den mest markante er FPS buggen mange folk opplevere fine FPS rates, mens andre (som deg og med tydeligvis) opplever helt elendig FPS i forhold til systemet vi bruker... angivelig har dette noe med lyd systemet de valgte å bruke i spillet (som hvistnok bruker MYE kraft...), og mange andre ting...det er MANGE foreslåtte workarounds for å optimisere FPS postet på tech support forumet til Rvs på www.raven-shield.com...jeg foreslår at du oppsøker det, og leter deg frem til tråder om FPS problemer, for dem er det nok av, selv orket jeg ikke stesse..og det som kunne ha vært ett meget bra spill på internet ligger dessverre å støver i hylla... Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Vel, et Gf ti4200 og Audigy player er vel det som trengs.. Forøvrig et fantastisk spill, om man liker sjangeren.. Hadde litt problemer med det tidligere, men etter 1.41 har det gått helt smooth. Endret 26. oktober 2003 av MoonDawgX2 Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Synes ikke patch'ene har gjort stort mye for spillet sin del. Fantastisk mye bugs enda. Dessuten liker jeg dårlig det med at du ikke kan ha sikte og lyddemper samtidig - latterlige greier. I tillegg liker jeg dårlig at de bruker "fantasi"-magasin på diverse våpen, på f.eks DE pistolen (som eg. er en big-game jaktpistol lol) og beta-C mags på bullpup rifler (som i virkeligheten m/slike mags blir fysisk umulig å håndtere). Forresten så fungerer det greit på min maskin i 1024 oppløsning. Ikke super bra, men greit... Endret 26. oktober 2003 av Celsior Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 At ikke alle muligheter er åpne, er jo selvølgelig litt klønete men mye er nok gjort med gameplay/balanse i tankene. Dessuten så er det vel få spill som tilfredstiller kravene til realistisk våpen "feel" som Raven Shield. Lydene er Vannvittig fete, og utvalget er uovertruffent. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Hmm..... Demeon funker like godt på 1600*1200 som I 640*720. Morsomt : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå