foorex Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er på ferie og har vårt så uheldig å skrapt opp leiebilen. Jaja fort gjort men veldig kjipt å betale for det. Noen som kan hjelpe meg med å fortelle åssen jeg kan fikse dette? http://www.personal.psu.edu/mqg5319/image20.jpg http://www.personal.psu.edu/mqg5319/image21.jpg Takker for all hjelp og innspill. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Dette tviler jeg på du klarer å fikse selv på en enkel måte. Sjekk om det er en forsikring på bilen som dekker dette. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Ja er forsikring på bilen. Men tror jeg må ut med en egenandel... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Dette er dessverre ikke noe du får ordnet på en enkel måte. Er vel snakk om ulakkert plastikk hvis jeg ikke ser feil, noe som gjør en reperasjon hvis du beholder teksturen veldig vanskelig. Blir nok å ta det på forsikringen (som jeg håper du har en god en av) Egenandel må du nok ut med ja! Evt finne ny fanger, men tviler på at det er noe billigere. 1 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Hehe var en Italiener som anbefalte skokrem Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Blir mest sannsynlig bytte av støtfanger det der. 1 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ja bytt fanger. Riktignok ikke lakkert så veldig dyrt blir det ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 den bulkan kan du kanskje legge en sort tapebit over, den skrapen fikser du med litt pussepappir og en sprayboks. Sats på at bilen ikke blir inspisert så nøye etter retur Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Se i kontrakten hva du må betale. De pleier å spørre om man vil ha superforsikring så man også kjøper seg ut av egenandelen. I norge kan den være opp i 35.000kr. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Tviler på at det hadde lønnet seg med superforsikring for så små skader. Egenandelen her tipper jeg blir godt under 35.000 kr. Har man gjort bilen rammeskjev hadde man vel kommet godt ut med superforsikring. For under den summen kunne man jo kjøpt en bil. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kan fort hende det er billigere å få byttet de der enn utbetalingen, sjekk det. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Sikker på at man kan velge egenandel selv om skaden er liten? Bilutleie i Oslo sa "minste ripe stor nok til at vi påpeker = full egenandel 30-35K " Du kan betale 200kr så blir egenandelen 8000kr. (før utleie) Endret 16. august 2014 av War Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Mulig man kan bytte de enkelte delene som er skaded og ikke hele fangeren? ville ha reist innom en forhandler å hørt hva det koster å fikse det før du leverer bilen. mulig det lønner seg å fikse det selv enn å betale egenandelen. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Å tegne best mulig dekning er lurt. Jeg hadde (ikke i privat sammenheng) nylig en leiebil noen andre brukte, det endte med hull i støtfangeren bak.. Heldigvis er egenandelen kun 2000,- som følge av max dekning. I fjor var jeg i USA en tur, da ble leiebilen påkjørt mens den stod parkert, som følge av max dekning var det ingen egenandel på den skaden 1 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Tror jeg slapp lett unna. Leverte leiebilen igår, dama på flyplassen gikk rundt å inspiserte bilen og skrev under + OK på leiebilkontrakten. Jaja vi får se om jeg får regning i posten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvis du er superheldig, så sjekker ikke neste personen etter deg bilen før h*n kjører av gårde og dermed ender opp med din regning. Evt så blir dette sjekket og dermed kommer regningen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå