OhEasy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nå begynner det å bli litt action og temperament her. Liker´e! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Gult kort in my ass... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Åå Mike Dean er så dårlig dommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du har ikke så mye peiling skjønner jeg, om du mener at Rodgers ikke tør å satse på egne spillere. Ja, bare gå på meg. Eller har du bra motargumenter? Prøv å fighte litt bedre. Gi meg konkrete eksempler på egne spillere som Liverpool har brukt tid på, bortsett fra Sterling... Wisdom Flanagan Ibe Robinson Shelvey (Kanskje du har hørt om unge spillere som ble satset på ved navn Gerrard,Fowler,Owen og Carragher også? Ikke vet jeg) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jada! Nydelig mål! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Flanagan og Sterling er vel de to under BR som har gjort det bra nok til å få spille nokså fast. I tillegg har Rodgers gitt spillere som var for unge/ikke gode nok flere sjanser i viktige kamper, som Ibe, Smith, Teixeira og Suso. Kan du komme med eksempler på veldig mange flere unge, egenutviklede spillere som har fått spilletid i United eller City? Det var bedre! Ja, men det spørs vel om de vil få sjanser til sesongen som nå Liverpool har kjøpt så mange? City? Du er litt morsom her, de er håpløs. Det er like greit å nevne Chelsea i samme sleng, ikke sant? ManU, jeg har allerede nevnt noen navn som Powell og Wilson. Det er vel verdt å nevne Janzuaj. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Presse har de ikke hørt om. Faen asså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (Kanskje du har hørt om unge spillere som ble satset på ved navn Gerrard,Fowler,Owen og Carragher også? Ikke vet jeg) Tror ikke det veien å argumentere ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå