fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) LvG vil nok statuere et eksempel. Synes at det er flott av ham å satse på unge, egne spillere også! Mye bedre enn Liverpool og Chelsea som kun kjøper. Og de virker også lovende. Endret 16. august 2014 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Var noe kjent... Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Swansea virker nervøse. Gir bort ballen hele tiden. Ugh! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Han har dessuten ikke noe valg. Alle andre er jo skadet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er på flyet og følger med på kampen gjennom VGLIVE, Lindgard sliter med å utfordre? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Var sikker på at Young skulle score der.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Tror Ryan Giggs garantert har en finger med i spillet ang alle ungguttene også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 LvG vil nok statuere et eksempel. Synes at det er flott av ham å satse på unge, egne spillere også! Mye bedre enn Liverpool og Chelsea som kun kjøper. Og de virker også lovende. Du har ikke så mye peiling skjønner jeg, om du mener at Rodgers ikke tør å satse på egne spillere. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Han har dessuten ikke noe valg. Alle andre er jo skadet. Men det er fortsatt andre spillere som man kan bruke, men likevel blir de unge brukt. Jeg LIKER det! Pluss hos ManU for det Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du har ikke så mye peiling skjønner jeg, om du mener at Rodgers ikke tør å satse på egne spillere. Ja, bare gå på meg. Eller har du bra motargumenter? Prøv å fighte litt bedre. Gi meg konkrete eksempler på egne spillere som Liverpool har brukt tid på, bortsett fra Sterling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Flanagan er vel en vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Liverpool er da mye flinkere til å gi unge sjansen enn City for eksempel. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Rookie mistake Lingard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Gi meg konkrete eksempler på egne spillere som Liverpool har brukt tid på, bortsett fra Sterling... Kan du gi noen konkrete eksempler på egne unge spiller som United har brukt tid på utenom Januzaj ? Ja 2 på banen nå i 1 kamp, men det beviser ikke all verden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hvorfor står det Anna på drakta til Hernandez? Jeg lurer også på det. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Skulle ha vært gult til lingard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hvorfor står det Anna på drakta til Hernandez? Jeg lurer også på det. Navnet til hun jenta som gikk med han ut på banen ifølge reddit. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kan du gi noen konkrete eksempler på egne unge spiller som United har brukt tid på utenom Januzaj ? Ja 2 på banen nå i 1 kamp, men det beviser ikke all verden. Powell og Wilson? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du har ikke så mye peiling skjønner jeg, om du mener at Rodgers ikke tør å satse på egne spillere. Ja, bare gå på meg. Eller har du bra motargumenter? Prøv å fighte litt bedre. Gi meg konkrete eksempler på egne spillere som Liverpool har brukt tid på, bortsett fra Sterling... Flanagan og Sterling er vel de to under BR som har gjort det bra nok til å få spille nokså fast. I tillegg har Rodgers gitt spillere som var for unge/ikke gode nok flere sjanser i viktige kamper, som Ibe, Smith, Teixeira og Suso. Kan du komme med eksempler på veldig mange flere unge, egenutviklede spillere som har fått spilletid i United eller City? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kan du gi noen konkrete eksempler på egne unge spiller som United har brukt tid på utenom Januzaj ? Ja 2 på banen nå i 1 kamp, men det beviser ikke all verden. Powell og Wilson? 2 og 1 kamp for United? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå