Snikpellik Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er fortsatt optimistisk for framtida jeg, og som Van Gaal sier tar dette tid. Tror vi får inn en eller to stoppere, og at spillet sitter bedre etterhvert. Halve laget er også ute med skade. Pre-season trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si for sesongen, men vi møtte ganske god motstand i f.eks. Real Madrid, Valencia, Roma og Inter i sommer og alt hang bedre sammen. Ingenting av det som har fungert i sommer fungerte i dag, og da tenker jeg mest på Hererra, Shaw og Fletcher som var for dårlige i dag. Neste uke er kanskje både RVP og Rafael tilbake, og etterhvert kommer også Welbeck, Carrick, Shaw, Evans og Valencia. Syns du er litt streng med Shaw i dag! Haha, obs, skulle være Young! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Young blir jo tvunget til å spille venstreback til slutt, som om ikke venstre vingback var vanskelig og "nytt" nok for ham! Jesus christ LVG... rett og slett slemt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er "Roger" hans nye norske navn? Regner med det siden han skrev Rogers Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor spiller Young fortsatt for United? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor skal ikke Young spille? Er han ikke god nok? Han er ikke blant de United bør kvitte seg med. I går så vi mange som ikke har en fremtid på Old Trafford. Noe så tafatt og udugelig er det lenge siden jeg har sett. Men vi manglet minst syv spillere. Vi får en ufattelig dårlig start igjen. Da hjelper det ikke med ny manager. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det er jo egentlig sprøtt at dere går inn i nok en sesong med den middelmådige troppen, med kun to greie forsterkninger. Penger er vel knapp en begrensing, og dere er fortsatt en av de mest attraktive klubbene i verden (i følge flere av dere). Fort gjort at dere ender opp utenfor topp fire i år med troppen dere har nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Så spørsmålet mitt er jo om United nå ikke er attraktive? Istedetfor en sånn småironisk tone er det bedre om du bare forteller hva du mener om det.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Og denne middelmådige troppen vant pl foran City for to sesonger siden. Med hvor mange poeng? Ikke langt mellom suverent beste til middelmådige ? Og ja, eg vet at ting endrer seg osv osv. Men ikke overdrive heller. Det må kjøp inn, det har vært altfor lite utskiftninger de siste sesongene. Men laget er ikke Crap. De er betydelig bedre enn forrige sesongs syvende plass. Og den var ikke sykt langt bak kampen om fjerde selv da.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Istedetfor en sånn småironisk tone er det bedre om du bare forteller hva du mener om det.... Dette kommer fra forumets ironikonge? Smått ironisk. Jeg mener helt klart at dere ikke er blant de mest attraktive klubbene lengre. Hvorfor har dere ellers bare hentet to helt ok+ spillere? Og jeg trodde det var unison enighet om at Ferguson utførte et mirakel da han vant ligaen med den spillertroppen dere har. Men for all del, det hadde ikke gjort noe om van Gaal ikke ser behovet for forsterkninger, og forsøker å kopiere mirakelet til Ferguson. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor det kun er hentet to spillere har eg ikke peiling på. Det er nok flere faktorer. Blant en faktor eg tipper er viktig er at LvG ikke har vært i klubben veldig lenge. Eg tror forøvrig det kommer spillere. Hvis LvG ikke ser behovet og klarer å trikse med det han har tilgjengelig er han kaldere enn eg liker. Eg tror hvertfall nada på at grunnen til kun to inn er manglende attraktivitet (artig ord igrunn) for spillere. Men det kan være grunnen til at de største ikke kommer til united. Nå er det også lenge mellom hver gang United kjøper de største blandt utlendinger, og engelske spillere er det få av som kan klassifiseres som der oppe. Blandt spanske og tyske spillere har aldri England vært det ultimate målet. Det er det real, barca og Bayern som gjelder, og i enda større grad nå er enn før vil eg si. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Dette hører vel ikke til kamptråden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Pirketryne. Ikke kom å ødelegg en interessant diskusjon med sånn forumpoliti piss Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Må holde "min" eiendom ryddig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå