Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dere kan ikke nekte for at dere har skrytt Januzaj noe sinnsykt høyt opp i skyene. Har jo den fantastiske circlejerk-tråden "Januzaj vs Sterling" Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 16. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2014 Ikke helt fornøyd med at Liverpool har like mange poeng som Manchester United, men kan trøste meg med at vi har bedre målforskjell og en kamp mindre spilt. 20 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dere kan ikke nekte for at dere har skrytt Januzaj noe sinnsykt høyt opp i skyene. Noe han fortjent veldig godt. Er jo ikke vanskelig å se at han har et enormt potensiale. Jeg er helt enig i at Januzaj har et enormt potensiale. Kanskje ligaens høyeste. Men det finnes allikevel grenser på hvor god man kan tro en så ung gutt er. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Synes ikke januzaj er god nok enda heller. er mye sommer galt med oss akkurat nå. Hva? Han var da PL beste spiller og verdens største talent i fjor. Finn ET sted jeg har sagt noe slikt. ok? Thanks. Kanskje ikke du, men var ganske opplest og vedtatt at Januzaj var beste talentet og mye bedre en Sterling osv i fjor (ref flertallet av United fansen her inne). Selv mener jeg Sterling er mye bedre Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Ikke helt fornøyd med at Liverpool har like mange poeng som Manchester United, men kan trøste meg med at vi har bedre målforskjell og en kamp mindre spilt. Southampton Wannabes mener du vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Tittet innom en kamptråd på Diskusjon.no i håp om at nivået var litt bedre enn kamptrådene på VGD. Skuffa. Du trakk ikke akkurat opp nivået med en slik kommentar. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Flott å sjå at arven etter Moyes framleis er levande på draumeteateret 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 United er tidenes katastrofe. Elendig spill og elendig coaching. Dette lover ikke godt. Men nå må de ut å handle, de fleste holder ikke mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ikke helt fornøyd med at Liverpool har like mange poeng som Manchester United, men kan trøste meg med at vi har bedre målforskjell og en kamp mindre spilt. Now this was funny. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg er ikke overrasket. Det er lett å tro at en god manager er nok, men husk hvor jævla vanskelig det er å bli "den nye Sir Alex". Det å hoppe etter Wirkola er jo småkaker i forhold. United er jo også midt i et generasjonsskifte. Det tar litt mer enn 1 år med Moyes å snu det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sagt det før og sier det igjen. Fergie var unik, det kommer aldri til å være en trener som han igjen. En trener som greide å skape gull ut av gjørme. Uansett hvilken sesong han hadde gitt seg på de siste 5-6 årene så ville ikke United ha tatt gull året etterpå, eller de nærmeste årene. Hva han greide med relativt lite penger brukt og en middelmådig spillerstall var helt utrolig. 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sagt det før og sier det igjen. Fergie var unik, det kommer aldri til å være en trener som han igjen. En trener som greide å skape gull ut av gjørme. Uansett hvilken sesong han hadde gitt seg på de siste 5-6 årene så ville ikke United ha tatt gull året etterpå, eller de nærmeste årene. Hva han greide med relativt lite penger brukt og en middelmådig spillerstall var helt utrolig. Det der tror jeg alle kan være enige i. Og når det gjelder det du skriver Leaf: Ja, Moyes trengte lenger enn ett år. Men ingen utd fan ville ha en trener som sier han ikke tør benke RvP med 30 min igjen pga. fans reaksjon selv om han var skadet under en kamp. Uansett om LvG ikke gjør det bedre resultatsmessig er han en mer passende trener med store nok baller til å være vår trener. Simple. 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sagt det før og sier det igjen. Fergie var unik, det kommer aldri til å være en trener som han igjen. En trener som greide å skape gull ut av gjørme. Snip Rogers? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sagt det før og sier det igjen. Fergie var unik, det kommer aldri til å være en trener som han igjen. En trener som greide å skape gull ut av gjørme. Snip Rogers? Har troen på "Roger" jeg , men det kommer aldri til å komme en ny Fergie. Dagens fotball og dagens eiere har ikke tålmodighet til dette lenger, er alt for mye penger på spill. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Er "Roger" hans nye norske navn? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Er fortsatt optimistisk for framtida jeg, og som Van Gaal sier tar dette tid. Tror vi får inn en eller to stoppere, og at spillet sitter bedre etterhvert. Halve laget er også ute med skade.Pre-season trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si for sesongen, men vi møtte ganske god motstand i f.eks. Real Madrid, Valencia, Roma og Inter i sommer og alt hang bedre sammen. Ingenting av det som har fungert i sommer fungerte i dag, og da tenker jeg mest på Hererra, Young og Fletcher som var for dårlige i dag.Neste uke er kanskje både RVP og Rafael tilbake, og etterhvert kommer også Welbeck, Carrick, Shaw, Evans og Valencia. Endret 16. august 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er fortsatt optimistisk for framtida jeg, og som Van Gaal sier tar dette tid. Tror vi får inn en eller to stoppere, og at spillet sitter bedre etterhvert. Halve laget er også ute med skade. Pre-season trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si for sesongen, men vi møtte ganske god motstand i f.eks. Real Madrid, Valencia, Roma og Inter i sommer og alt hang bedre sammen. Ingenting av det som har fungert i sommer fungerte i dag, og da tenker jeg mest på Hererra, Shaw og Fletcher som var for dårlige i dag. Neste uke er kanskje både RVP og Rafael tilbake, og etterhvert kommer også Welbeck, Carrick, Shaw, Evans og Valencia. Syns du er litt streng med Shaw i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå