knipsolini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Drømmeåpning på Premier League. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 HAHAHA SUCK IT UP FUCKERS! Suck it up, fuckers. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Synes ikke januzaj er god nok enda heller. er mye sommer galt med oss akkurat nå. Hva? Han var da PL beste spiller og verdens største talent i fjor. Finn ET sted jeg har sagt noe slikt. ok? Thanks. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 fantastisk start på sesongen 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Fergietime henger igjen, ser jeg! Latterlig se 90-91 igjen din idiot. Sigurdsson skaden. Dette må være en av de første gangene det faktisk har blitt lagt til mer for sånt, "din idiot". Vet ikke om du fikk med deg f.eks Liverpool - Chelsea i fjor? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Tror faktisk svanene kan snike med seg en seier her. Forsvaret til United ser ikke bra ut og da kan det bli gøy for Bony. Kan ikke si jeg er veldig overrasket. Van Gaal er blitt skrytt opp til skyene av United supporterne og United har vært forferdelige på overgangsmarkedet. Men idag burde dere slått Swansea, for de var ikke noe særlig gode idag. Husker United fansen her på forumet ble forbanna da jeg sa de kom til å bli skuffet om de fortsatte å skryte opp Van Gaal så mye, i en VM kamptråd: 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Det beste laget vant. Fullt fortjent. Montero og Gomis er to meget spennende spillere for Swansea, blir spennende å følge med på de fremover! 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Haha, fantastisk begravelsesstemning i Lyngdal. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Synes ikke januzaj er god nok enda heller. er mye sommer galt med oss akkurat nå. Hva? Han var da PL beste spiller og verdens største talent i fjor. Finn ET sted jeg har sagt noe slikt. ok? Thanks. Ikke du nødvendigvis, men veldig mange her inne påstod det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Han gingerkidden var jævlig emo. Jeg flira @knipsy Endret 16. august 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Synes ikke januzaj er god nok enda heller. er mye sommer galt med oss akkurat nå. Hva? Han var da PL beste spiller og verdens største talent i fjor. Finn ET sted jeg har sagt noe slikt. ok? Thanks. Ikke du nødvendigvis, men veldig mange her inne påstod det. og derfor svarer du på min mening med andre folk sine? logisk! Endret 16. august 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dere kan ikke nekte for at dere har skrytt Januzaj noe sinnsykt høyt opp i skyene. 5 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Dere kan ikke nekte for at dere har skrytt Januzaj noe sinnsykt høyt opp i skyene. igjen med dere? det var bare jeg som sa noe annet nå. ikke angrip de andre. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Faen så hårsår du er da, søta. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Blackett er del i begge baklengsmålene i dag. Null kritikk til han, men til LvG som ikke har hentet inn sårt trengte forsterkninger. Begynner å bli dritt lei av at dette laget råtner mer og mer for hvert år som går. Dette har foregått siden 2009. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Det var en tynn forestilling Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Dere kan ikke nekte for at dere har skrytt Januzaj noe sinnsykt høyt opp i skyene. Noe han fortjent veldig godt. Er jo ikke vanskelig å se at han har et enormt potensiale. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Tittet innom en kamptråd på Diskusjon.no i håp om at nivået var litt bedre enn kamptrådene på VGD. Skuffa. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kongestart på PL. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå