PongPing Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei! Jeg er 14 år, og ønsker å kjøpe ATV. Jeg skal mest kjøre på jorder, private veier og i en skiløype (om sommeren). Har egentlig ikke tenkt å bruker mer enn 10000, men hvis finner en som jeg får virkelig mye for pengene, er jeg villig til å legge til et par tusen. Har ingen formening om merke eller motorstørrelse, så det spiller egentlig ingen rolle. Vil helst ha en grei størrelse, og ikke en liten barne-modell som jeg sitter lavt på. Den må selvfølgelig være lovlig for meg å kjøre. Kan gjerne ha tilhengerfeste og blinklys. ...Og automatgir(?) Kan en ATV brukes om vinteren også? Tusen takk hvis du gidder å anbefale meg en! Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er du 14 år har du ikke lov å kjøre ATV på annet enn lukket bane, med mindre det er en leke-ATV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hvis du går for en Honda TRX450 klarer du iallefall å holde følge med de føleste 250 crossere på jordet. Hvis jeg var deg, hadde jeg kjøpt en to-takt 125 crosser. Det er gøy i lengden, den er smidig og lett i skogen og det er noe du ikke trenger å bli kvitt om noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå