Kakeshoma Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Utrolig at noen får barn i et forsøk på å forsørge seg selv. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Utrolig at noen får barn i et forsøk på å forsørge seg selv. Det er jo det mest naturlige for mennesker å gjøre, selv vil jeg få barn pga Genesis 1:28 men jeg må også innrømme at jeg ønsker barn for min egen vinning når jeg og min kone blir gammel for å ikke være alene og det å ha barnebarn å skjemme bort. En investering for livet. Men det å få barn for å forsørge seg selv er helt naturlig, rasjonelt og ikke noe negativt i seg selv. Mer utrolig er det at vi i Norge ikke får nok barn til å vedlikeholde vårt samfunn og kultur, det er noe helt nytt i historien. Vi importerer immigranter og flyktinger til å vedlikeholde vår velferds system, muslimske menn til å forsørge gamle hvite kristne menn. Nytt fenomen i historien dette også. Dette har kulturelle konsekvenser og potensielle politiske konsekvenser som blir interessant å følge med. Endret 14. september 2014 av Gunman1986 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå