Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Crystal Palace

MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir bare mer og mer klart at du har kommet til feil forum. Jeg tror du hadde passet mye bedre inn i VG sitt diskusjonforum. Kanskje du kunne blitt en slags fotballgud der? "Crystal Palace er bedre enn Benfica", "Giroud kan faktisk spille defensiv midtbanespiller for oss. Han kan spille der, så vi trenger en spiss", "Dwight Gayle er PLs beste spiller. Bedre enn Yaya Toure". Alt slikt av meningene dine hadde passet perfekt der.

Du unngår å komme med et saklig svar, istedet prøver du å provosere. Det tyder på at du har tapt diskusjonen og innså at jeg eide deg. Benfica hadde et elendig lag mot Arsenal og du visste ikke at de hadde solgt alle sine beste spillere. :) Morsomt hvor mye du undervurderer Crystal Palace og tror Benfica er 10 ganger bedre enn dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Haha, hvor gammel er du? 8 år? Benfica er et bedre lag. Mener du noe annet tar du feil rett og slett. Og jeg kommer ikke med noe motargument fordi vi har ikke spilt CP enda, men vi har spilt Benfica.

Jeg er ikke 8, men du er 15. Så du er unnskyldt. Det er ikke alt man kan vite i den alderen. :)

Du kommer ikke med noe motargument for du vet jeg har rett og du hadde feil.

Lenke til kommentar

Svak start på kampen. Rett og slett møkk.

Minner om store deler av forrige sesong. Fantasiløst, skaper ingenting, slurv, osv. Ser at midtbaneleddet sliter med å finne alternativer.

Sånn som det ser ut nå, helt enig. Håper det bygger seg opp utover kampen.

Lenke til kommentar

Svak start på kampen. Rett og slett møkk.

Minner om store deler av forrige sesong. Fantasiløst, skaper ingenting, slurv, osv. Ser at midtbaneleddet sliter med å finne alternativer.

Sånn som det ser ut nå, helt enig. Håper det bygger seg opp utover kampen.

Vi var bedre i andreomgangene i fjor. Satser på at den trenden fortsetter.

Alexis prøver for mye selv. Holder på ballen for lenge. Så mister han den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...