Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Det forventes at vi vinner og jeg håper vi vinner, men laget har ikke vært spesielt overbevisende hittil da vi har Alexis som fortsatt prøver å finne seg til rette, Giroud som er elendig/treg/faller/kan ikke avslutte og Sanogo som bare scorer når han får ballen servert på sølvfat 1 meter fra mål. Gayle er da god han. Bedre enn Ox f.eks synes jeg. Overhodet ikke. I år kommer du til å se at mange spillere som folk mente var gode i fjor, ikke er særlig gode, og alt var takket være Pulis. Du tror at spillerne blir mindre gode bare fordi manageren er gått..? Heh.. Det er dessverre ikke sånn det funker lille venn. Taktisk blir kanskje laget dårligere og lagmoralen er kanskje ikke på topp, men individuelt er spillerne akkurat de samme som før. Nå begynner det å bli åpenbart at du troller så jeg gidder ikke svare på det du skriver. Vel, jeg håper virkelig at du gjør det, for ellers er du en av de med minst peiling på fotball jeg har møtt og som attpåtil nekter å sette seg ned og lære litt om sporten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Blir spennende å se hvordan denne går nå som CP er minus Pulis. å ha PL hele dagen er så deilig! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Szczesny, Debuchy, Koscielny, Chambers, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Sanogo SANOGO! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Samme lag som mot City. Føler på meg at Sanogo scorer idag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sanogo klarer nok ikke putte mot såpass motstand. Giroud er vel ikke klar for å spille riktig enda. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Benfica er da bedre enn Crystal Palace Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Benfica er da bedre enn Crystal Palace Så du forsvaret til Benfica? G11 nivå den dagen. Så fikk han målene på sølvfat i tillegg. Kampen i dag blir nok langt vanskeligere. Mistenker at CP forsøker å parkere bussen og da kan ikke Sanogo bruke styrkene sine (bakrom). Han er ikke særlig god på hodet ikke ikke på samme nivå som Giroud i å holde på ballen. Vi vil rett og slett ikke få så mye rom som mot Benfica Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du vet jo ikke hvordan forsvaret til CP blir nå som Pulis er borte. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Benfica er da bedre enn Crystal Palace Så du forsvaret til Benfica? G11 nivå den dagen. Så fikk han målene på sølvfat i tillegg. Kampen i dag blir nok langt vanskeligere. Mistenker at CP forsøker å parkere bussen og da kan ikke Sanogo bruke styrkene sine (bakrom). Han er ikke særlig god på hodet ikke ikke på samme nivå som Giroud i å holde på ballen. Vi vil rett og slett ikke få så mye rom som mot Benfica Psst, Sanogo mot Hangeland. Easy match... Har troa på Sanogo. Scorer i dag! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Sanchez til Sanogo = ballen i mål. Det vil skje. Endret 16. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Du vet jo ikke hvordan forsvaret til CP blir nå som Pulis er borte. Det er ganske lett å parkere bussen. Trenger ikke være noen stor forsvarer for å få til det. Med 10 mann bak ballen får ikke motstanderen noe rom å spille i. Husker du Cardiff på Emirates uten manager i fjor? Tok vel 85-86min før vi klarte å putte. Kan bli et veldig likt kampbilde i dag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nei. Vi vinner 3/4-0 og er top of the league ut uken. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Benfica er da bedre enn Crystal Palace Nok en gang viser du hvor lite peiling du har. Benfica har mistet alle sine beste spillere. De har mistet Garay, Markovic, Gomes, Cardozo, Rodrigo (utlån), Mitrovic, Djuricic... Bare for å nevne noen. Benfica var elendig mot oss og den eneste på det laget som var god var Gaitan. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Benfica vant tre troféer i Portugal forrige sesonger og var Europa League finalister. Crystal Palace var store nedrykkkanditater til Tony Pulis kom, nå er han borte og de er i faresonen igjen. Jeg begynner å bli lei av at jeg må lære deg alt om fotball. Kan du spørre noen andre, eller begynne å følge litt med på fotball? Kanskje prøve å spille det litt? Jeg tror både du og kvaliteten til forumet hadde dratt nytte av det. Endret 16. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Martin Kelly kommer til å herje på backen til Palace. Jada. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kan dere ikke bare holde kjeft da? For en gjeng. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Benfica vant tre troféer i Portugal forrige sesonger og var Europa League finalister. Crystal Palace var store nedrykkkanditater til Tony Pulis kom, nå er han borte og de er i faresonen igjen. Jeg begynner å bli lei av at jeg må lære deg alt om fotball. Kan du spørre noen andre, eller begynne å følge litt med på fotball? Kanskje prøve å spille det litt? Jeg tror både du og kvaliteten til forumet hadde dratt nytte av det. Jamen du har jo ikke peiling på hva du snakker om. Hva så om de vant trofèer før? De har jo kvittet seg med alle de beste spillerne denne sommeren! Hva er det du ikke forstår med det? Benfica var regelrett dritt mot Arsenal men du så jo ikke kampen, så kan ikke klandre deg. Prøv å følg litt mer på kampene til Arsenal, så kanskje du lærer noe. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Blir spennende å se Hangeland i forsvaret til CP. Tar nok ikke Sanchez i en løpsduell.. Endret 16. august 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Prøv å holde litt kjeft, slik at vi andre slipper å se dritten deres. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jamen du har jo ikke peiling på hva du snakker om. Hva så om de vant trofèer før? De har jo kvittet seg med alle de beste spillerne denne sommeren! Hva er det du ikke forstår med det? Benfica var regelrett dritt mot Arsenal men du så jo ikke kampen, så kan ikke klandre deg. Prøv å følg litt mer på kampene til Arsenal, så kanskje du lærer noe. Det blir bare mer og mer klart at du har kommet til feil forum. Jeg tror du hadde passet mye bedre inn i VG sitt diskusjonforum. Kanskje du kunne blitt en slags fotballgud der? "Crystal Palace er bedre enn Benfica", "Giroud kan faktisk spille defensiv midtbanespiller for oss. Han kan spille der, så vi trenger en spiss", "Dwight Gayle er PLs beste spiller. Bedre enn Yaya Toure". Alt slikt av meningene dine hadde passet perfekt der. Prøv å holde litt kjeft, slik at vi andre slipper å se dritten deres. Jeg har prøvd å sende han melding, men han nekter å snakke der. Han vil gjøre det i offentligheten slik at han kan få grønne poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå