Corporal Jenkinson Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 For en rævva kamp. Latterlig dårlig av samtlige Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ramsey var pissdårlig, men blir likevel matchvinner. Det gleder meg Greit at Debuchy fikk litt assist-poeng der også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 JAAAA!!!!!!!!!! DRA TIL HELVETE PALACE!!! Alltid like deilig å knuse drømmene deres. Fy faen Speroni og Chamakh er noen enorme kuksugere. Hvorfor er de kukksugere? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Ingen god kamp av oss, men vil gi ros til Chambers. Kan vise seg å bli en enorm spiller for oss i mange år fremover! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg #Kroenkeout Skrevet 16. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2014 JAAAA!!!!!!!!!! DRA TIL HELVETE PALACE!!! Alltid like deilig å knuse drømmene deres. Fy faen Speroni og Chamakh er noen enorme kuksugere. rapportert For unødvendig ordbruk. 10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 JAAAA!!!!!!!!!! DRA TIL HELVETE PALACE!!! Alltid like deilig å knuse drømmene deres. Fy faen Speroni og Chamakh er noen enorme kuksugere. Hvorfor er de kukksugere? Fordi de ikke er Arsenal. BS hater alle lag som ikke er Arsenal... Trist type. 7 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 2-1, tippet i det minste riktig score. Speroni skulle hatt gult, Chamakh synes jeg burde blitt sendt av, sammen med sveisen hans. Urkh. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Vanvittig deilig. Tydelig at Pulis-fotballen hang igjen. De andre lagene skal være jævla glad for at de slipper å spille mot den drittfotballen. Håper de ansetter Sherwood og rykker ned. Drittlag. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Speroni skulle hatt rødt for alle gangene han kastet vekk tid. Vi spilte elendig men ting ble fort bedre når Ox kom på med hurtigheten sin. Han er sterkt undervurdert og bør starte oftere for oss. Cazorla var bare helt grusomt dårlig. Mistenker også at kjemien mellom Wilshere og Ramsey ikke fungerer optimalt da de småkranglet ute på banen. Arteta måtte komme imellom. Mulig det var en av grunnene til at Wilshere ble tatt av. Det er så mye Wenger gjør som jeg ikke forstår. Som å spille med Sanogo og ikke ta av Cazorla. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Fordi de ikke er Arsenal. BS hater alle lag som ikke er Arsenal... Trist type. Bullshit. Jeg liker Southampton, Everton, Leicester, Dortmund, Barcelona og Brann. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) ... Endret 17. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Fordi de ikke er Arsenal. BS hater alle lag som ikke er Arsenal... Trist type. Bullshit. Jeg liker Southampton, Everton, Leicester, Dortmund, Barcelona og Brann. Er du bergenser? Dette forklarer ganske mye. ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå