MartinF Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Lørdag 16/8 kl. 18:30 @ Emirates Stadium Sendes på TV2 Sport Premium Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Bør vel knuse de nå som Pulis har dratt. 3-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Easy money nå som Pulis ikke er der. Kjipt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Blir sjokkert om vi ikke vinner denne. Har hatt en uke pause og så lenge vi ikke spiller som mot Monaco skal det være grei skuring. Så får vi satse på at bussen ikke parkeres selv om jeg frykter det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tipper 3-0. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Gjetter 1-1 CP kjører defensiv stil og Gayle scorer på kontring i sluttminuttene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Gjetter 1-1 CP kjører defensiv stil og Gayle scorer på kontring i sluttminuttene. Søtt, har du sett highlights fra fjorårets sesong, for å få det til å se ut som du har fulgt med på fotball en stund, og så at Gayle scoret 2 mot Liverpool og derfor tror du han er kjempegod? Dette blir kjempeenkelt. 4-0 Endret 15. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Gayle er da god han. Bedre enn Ox f.eks synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Tipper 2-1. Mål imot tidlig, et like før pause og et rundt 60-70. minutt. Edit: Feit finger<3 Endret 15. august 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tipper 2-1. Mål imot tidlig, et like før pause og et rundt 60-70. minutt. Edit: Feit finger<3 Tror også 2-1 eller kanskje 3-1. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vi må ikke undervurdere Crystal Palace, tiltross for at Pulis er sparket. Fundamentet er godt og de kommer nok til å gjøre det vanskelig for oss. Tror dog vi vinner. 2-0 Ramsey og Koscielny. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Tipper 2-0 tidlig til oss før de putter sent og gjør oss alle dritstressa. 2-1 FT. Ramsey og Giruuuud. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Tipper 2-0 tidlig til oss før de putter sent og gjør oss alle dritstressa. 2-1 FT. Ramsey og Giruuuud. Chambers etter corner og Alexis etter å ha løpt fra alle. (Ønsketenking:p) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Gayle er da god han. Bedre enn Ox f.eks synes jeg. Overhodet ikke. I år kommer du til å se at mange spillere som folk mente var gode i fjor, ikke er særlig gode, og alt var takket være Pulis. Endret 15. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Det forventes at vi vinner og jeg håper vi vinner, men laget har ikke vært spesielt overbevisende hittil da vi har Alexis som fortsatt prøver å finne seg til rette, Giroud som er elendig/treg/faller/kan ikke avslutte og Sanogo som bare scorer når han får ballen servert på sølvfat 1 meter fra mål. Gayle er da god han. Bedre enn Ox f.eks synes jeg. Overhodet ikke. I år kommer du til å se at mange spillere som folk mente var gode i fjor, ikke er særlig gode, og alt var takket være Pulis. Du tror at spillerne blir mindre gode bare fordi manageren er gått..? Heh.. Det er dessverre ikke sånn det funker lille venn. Taktisk blir kanskje laget dårligere og lagmoralen er kanskje ikke på topp, men individuelt er spillerne akkurat de samme som før. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Det forventes at vi vinner og jeg håper vi vinner, men laget har ikke vært spesielt overbevisende hittil da vi har Alexis som fortsatt prøver å finne seg til rette, Giroud som er elendig/treg/faller/kan ikke avslutte og Sanogo som bare scorer når han får ballen servert på sølvfat 1 meter fra mål. Vi har ikke vært spesielt overbevisende? Vi avsluttet ligaen med fem strake seiere og vi vant cupen. I pre-season med halve laget ute pisset vi på Benfica, og forrige uke lekte vi med Manchester City på Wembley. Om 1-0 tapene New York og Monaco er det som gjør at vi ikke har vært spesielt overbevisende, så er det definitivt noe galt med deg... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Vi har ikke vært spesielt overbevisende? Vi avsluttet ligaen med fem strake seiere og vi vant cupen. I pre-season med halve laget ute pisset vi på Benfica, og forrige uke lekte vi med Manchester City på Wembley. Om 1-0 tapene New York og Monaco er det som gjør at vi ikke har vært spesielt overbevisende, så er det definitivt noe galt med deg... Nå snakker jeg om preseason, og vi har ikke vært overbevisende nei. Benfica sugde regelrett i tillegg til at de manglet viktige spillere, så det var forventet at vi vant mot dem. Mot City var vi ikke spesielt god, heller det at City spilte ræva i første omgangen og det var derfor vi vant. Det jeg prøver å si er at de lagene vi har vunnet mot hittil har spilt elendig, og det er derfor vi har kommet seirende ut av blant annet City-kampen og Benfica. Kampen mot Monaco skulle vi ærlig talt ha vunnet. Nå når PL starter igjen stiller alle lagene sterkt og konkurransen begynner for alvor. Det er da vi oppdager hvor vi står henn. Ikke tro at laget vårt er superbra bare fordi vi har vunnet over City og Benfica i preseason. Når oktober/november måned kommer tipper jeg vi sitter med sjegget i postkassa fordi Giroud ikke har klart å levert varene. Bare vent, da starter maset om ny spiss igjen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 1 mnd før Walcott er friskmeldt i følge physioroom Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Comon Arsenal!!! Vi bør ha en fin start av sesongen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå