garb Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har dere tips til en audio spiller som kan spille avi filer? Jeg ønsker en audiospiller hvor man kan se "bølgemønsteret" lyden danner (for enkelt å kunne identifisere deler av avi filen som har mye lyd). Det er altså ikke nødvendig for meg å se video fra avi filen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Den "riktige" måten å gjøre det på er å få tak i en avi splitter (et program som tar ut lyden og videoen i hver sin fil) og så åpner du lydfila i lydprogrammet ditt. F.eks. Audacity, der du kan se lydstyrken fra hele fila på en gang. Du kan imidlertid prøve å bare importere fila direkte i Audacity og se hva som skjer. Det skal funke med de fleste videofiler. Lenke til kommentar
garb Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Den "riktige" måten å gjøre det på er å få tak i en avi splitter (et program som tar ut lyden og videoen i hver sin fil) og så åpner du lydfila i lydprogrammet ditt. F.eks. Audacity, der du kan se lydstyrken fra hele fila på en gang. Du kan imidlertid prøve å bare importere fila direkte i Audacity og se hva som skjer. Det skal funke med de fleste videofiler. hei - takk for raskt svar. Har du tips til en god (free) avi splitter software? Prøvde å spille avi fila direkte i Audacity, men ville ikke ta det filformatet ... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Nei, vet ikke, men avi demuxer var det kanskje jeg mente, ikke splitter. Kanskje noe sånt? http://www.videohelp.com/tools/AviDemux Lenke til kommentar
garb Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Fant ut at jeg kunne bruke VLC media player for å splitte, så da kan jeg spille mp3 filen i Audacity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå