Gå til innhold

iPhone 5S - sensitiv skjerm etter skjermbytte

Anbefalte innlegg

Hei alle..

Jeg har en Iphone 5s som jeg klarte å knuse glasset på. Jeg fikk en kar i Bergen til å skifte glasset. Men siden har telefonen slåttt seg (av og til) over på høyttalende av seg selv når jeg legger den til øret. Og noen ganger slår den seg over på "lydløs". Jeg vet ikke om dette har med glass skiftet eller om det er innstillinger som skal til..

Er det noen av dere som har peiling??

Mvh. Jsn :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skiftet han kun skjermen eller hele digitizeren?

Hvis skjermen er litt "feilmontert" kan det hende at den trykker litt av seg selv, men er lydløs- og høyttalerknappen er på samme sted ifht skjermen? Slik at den trykker av seg selv på ett bestemt sted hver gang?

Jeg ville kanskje forklart problemstillingen vil vedkommende som skiftet glass for deg.

Kanskje han kan gjøre det om igjen :)

Endret av MilKman'
Lenke til kommentar

Skiftet han kun skjermen eller hele digitizeren?

Hvis skjermen er litt "feilmontert" kan det hende at den trykker litt av seg selv, men er lydløs- og høyttalerknappen er på samme sted ifht skjermen? Slik at den trykker av seg selv på ett bestemt sted hver gang?

Jeg ville kanskje forklart problemstillingen vil vedkommende som skiftet glass for deg.

Kanskje han kan gjøre det om igjen :)

Ja han kan sikkert gjøre det igjen. Men han har allerde gjort feil to ganger. Så jeg har mistet tiltroen til han...

Digitizeren?? Har ikke peiling. Skjermen var knust, og jeg ba han skifte den.

Den slår seg bare over på lydløs eller høyttalende når jeg legger telefonen til øret. Normalt skal disse knappene" kun kunne brukes når jeg trykker med fingrene. Men her er det altså øret som trykker... Og da går det jo ikke an å snakke i telefonen på vanlig måte. Men kun høyttalende..

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...