Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei, vi er et kollektiv på 6 pers som skal ha ny router. Nettet vårt er et 30/5 nett fra Nextgentel. Også lurte jeg på hvilken router som vil passe til oss. Vi har hatt litt rekkeviddeproblemer så gjerne en med flere antenner. Var noen som foreslo R6100 fra netgear, men ingen av oss har ac-adapter, og da føler jeg vi kaster penger ut vinduet. Foreløpig tror jeg ASUS RT N56U vil passe bra, men tar gjerne imot forslag fra noen som kan mer om hjemmenettverk. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 I så fall gå for N66 eller AC66... Dere kommer til å trenge en router som håndterer litt juling.... 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Stemmer for det jeg også. https://www.komplett.no/asus-rt-n66u-dark-knight-11n-n900-router/822430 Denne er helt knall. Blir uansett lite å betale delt på 6. Har dere noen torrent-slabbadasker så burde man be de sette på tidsstyring fra 0300 til 0600 ol om alle går skole evt 0900-1500. Med 5 opp ol kommer torrents til å stupe alt uansett om det skal seedes 24/7 for å få opp balansen knyttet til brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå