Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ryktes at Can har pådratt seg en skade og Lucas kommer inn. Ville vært trist for kampen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg våknet akkurat nå. Var ute på byen i går, men ble ikke så sen hjem. Tenkte var bedre å våkne for tidlig enn å våkne for seint og gå glipp av en del av kampen. Skal ærlig innrømme jeg kjenner at jeg kunnet sovet i et par timer til nå... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) skulle ønske dere spilte mot noen andre enn Southampton. måtte være først ute mot laget dere har ødelagt helt denne sommeren Get over it. Dere var med å "ødelegge" Southampton dere og Endret 17. august 2014 av Kimma16 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Mignolet, Manquillo, Skrtel, Lovren, Johnson, Gerrard, Lucas, Henderson, Coutinho, Sterling, Sturridge Forster, Clyne, Fonte, Yoshida, Bertrand, Wanyama, Schneiderlin, S. Davis, Ward-Prowse, Tadić, Pellè. Endret 17. august 2014 av Cair Paravel Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 GLEDERMEGGLEDERMEGGLEDERMEGGLEDERMEG Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Lucas fremfor Can (eller t.o.m Allen), javel? Endret 17. august 2014 av Schweigaard Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Ganske skuffet over at Lucas starter foran Allen som har vært frisk (jeg tar det for gitt at Can er småskadet??). Lucas har det kun vært klabb og babb med i det siste. Blir uansett seier! Endret 17. august 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Aaaah så lang ventetid. Jeg vil se Coutinho, Sterling og Sturridge (CSS) herje!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nytt system nå, med enslig spiss? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nytt system nå, med enslig spiss? Det opprinnelige systemet til BR var én spiss, men det ble vanskelig å bruke da vi så hvor dynamitt SAS var. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Veldig ... rar og ukjent følelse å være så selvsikker (inb4 jinx), men så lenge jeg ser Sterling, Coutinho og Sturridge skadefrie og i troppen, og har jeg troen på at vi kan rive ethvert forsvar i fillebiter. Deilig! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Lucas/allen er samme greia, like elendige. Håper Can kommer seg fort. UanZ, dette blir jævlig kjekt. Coutinho my man fikser et par målgivende i dag. Tjohei!!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Forstår hvis BR ikke ønsker å starte småskada Can, men hvorfor Lucas over Allen? Jeg har veldig sansen for Lucas, men han passer ikke helt inn i systemet til 'Pool spør du meg. Et alternativ kunne jo vært Cou på midtbanen, ut med Lucas, og Ibe fremme på venstre eller høyre kant, det er mye deilig krutt i den gutten der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Da drar man til Three Lions(poster nok i pausen kjenner jeg meg selv rett) Dette kan bli så bra! Fallhøyden er dog veldig stip, Southampton er ikke å kjimse av. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Lucas/allen er samme greia, like elendige. Håper Can kommer seg fort. UanZ, dette blir jævlig kjekt. Coutinho my man fikser et par målgivende i dag. Tjohei!!! Allen har jo vært en liten kriger i det siste. Fått sansen for karen, jeg! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) En southampton-fan utfor Anfield i dag Endret 17. august 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå