ilpostino Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hjemme har jeg et Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 som er kjøpt fra Get. Denne fungerer både som modem og trådløs router. I løpet av et par uker flytter jeg til en leilighet med Canal Digital. Kan jeg koble modemet i det nye leiligheten til den trådløse routeren jeg har og bruke WLAN fra den? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hvorfor i all verden skulle du ville gjøre det? Skaff deg en vanlig, og skikkelig router med en gang... Og mest sannsynlig, så kan du ikke gjøre det heller, da modemet har coax inn (WAN interface) og det går ikke coax ut fra modemet til CD... Bestefall, så er det Zyxel P8702N du har/vil få fra CD, og da kan du kanskje sette Ciscoen som AP og koble LAN-LAN... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Har du virkelig kjøpt den? Get pleier da ikke å selge utstyret. De pleier å kreve modem o.l. returnert når du sier opp avtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå