Jørgen KB Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hardangervidda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei Jørgen, Må våge meg frempå med en tilbakemelding til dette flotte bildet. Klarer ikke å bli helt enig med meg selv om det burde vært kuttet i toppen en god del (ca 1/4 - nesten helt ned til det orange fra solen - prøv å scrolle ned ). I så tilfelle burde fokus vært satt en del nærmere - noen meter ut i bildet siden du bruker en brennvidde på 24 mm. Da hadde nok det meste vært skarp. For all del - et kjempedelikat bilde med flotte skyformasjoner pga den lange eksponeringen. mvh Jan Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hei Litt morsomt, jeg ville beskåret i motsatt ende av det Jan foreslår. Det er vel den dramatiske himmelen som er hovedsaken her. Eller? Lenke til kommentar
Jørgen KB Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Takk til begge to for kommentar. Har prøvd å beskjære både himmelen og forgrunnen. Men fant ut at det så best ut slik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg