Arodem Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 RollerCoaster Tycoon World skal bli en «fullverdig PC-opplevelse».Lover at nye RollerCoaster Tycoon ikke skal ha mikrotransaksjoner Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ooh, ser interessant ut, gleder meg! =D Lenke til kommentar
proffenke Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 tenk hvis det får oculus rift støtte! 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 tenk hvis det får oculus rift støtte! Det hadde vært sinnsykt fett! Isåfall skal jeg lett ha et sett OR-briller Spillet skal jeg ha uansett, det har vært alt for lenge siden siste spill i serien. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nesten som jeg vurderer å kjøpe det kun fordi det er garantert mikrotransaksjonsfritt. Fin måte å bruke min forbrukermakt til å gi uttrykk for at det er en god ting! 1 Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hrmf. Så mange ganger slike "comeback" har skuffet i det siste kjenner jeg at jeg er skeptisk. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Er det virkelig sant vil jeg definitivt kjøpe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå