Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En litt rar situasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde hun likt deg hadde hun fått det til å funke. bottom line.....

Du virker som en litt useriøs fyr, har venninner som er 5-6 år yngre, som kutter kontakt med deg som snakker til at du egentlig ikke er en god venn men en useriøs venn.... eldre gutter som prøver seg på yngre jenter blir ofte oppfattet som useriøse av yngre jenter osv.....

Lenke til kommentar

Er det useriøs å ha venner som er 5-6 år yngre? Jeg har både venner som en god del eldre og en god del yngre, og har aldri sett på meg selv useriøs av den grunn. Men det er mulig jeg tar feil.

Det jeg ønsker å fortelle er at jeg aldri har prøvd meg på begge to samtidig. Om hun tror det så har jeg full forståelse for hennes reaksjon, og da håper jeg i det minste at hun kan se på meg som en bedre person etterpå. At hun liker/likte meg er det jo ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Altså, i mine øyne virker det som om P og R er litt sultne på å skape drama. R er mer gira enn P, men P holder ikke igjen for R - ergo er R og P like store dramadronninger, men hvis dette er tilfellet, ville jeg nok kuttet kontakten med både P og R. Eventuelt, kan du gjenoppta kontakten med R og P på et senere tidspunkt, og si det som det er angående forholdet til både P og R. Hvem vet? Kanskje det simpelthen er slik at P og R kun er ute etter litt PR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...