HSP Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Isdansere Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Veldig bra utsnyttelse av de naturlige elementer og det fototekniske. Liker utrykket! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Veldig bra utsnyttelse av de naturlige elementer og det fototekniske. Liker utrykket! Tusen takk Smort1! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Liker dette halvabstrakte bildet godt!! Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Liker dette halvabstrakte bildet godt!! Bra jobba! Takk for det TCL. Glad du likte det. Henning Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Et gatefoto av høy klasse i mine øyne, bevegelse, utrykk, kontraster/skygge......den visuelle lille fortellingen...herlig! mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Et gatefoto av høy klasse i mine øyne, bevegelse, utrykk, kontraster/skygge......den visuelle lille fortellingen...herlig! mvh Ulv Takk for en hyggelig kommentar Ulv. God helg! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 I like måte! Jeg er ikke så flink til å gi kommentarer, men du skal vite at jeg nyter dine flotte gatefotografier både her og på dotten....dessverre er jeg sjeldent i min hjemby Oslo, så det blir dårlig med den slags bilder fra meg.....her i Sandefjord er det ikke så mye inspirerende motiver til den slags bilder :-) mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Her er det meste sagt allerede - tøft bilde! 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hei hsp. Herlig abstrakt gatefoto....me like ! Inspirerende ! Arvid. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 I like måte! Jeg er ikke så flink til å gi kommentarer, men du skal vite at jeg nyter dine flotte gatefotografier både her og på dotten....dessverre er jeg sjeldent i min hjemby Oslo, så det blir dårlig med den slags bilder fra meg.....her i Sandefjord er det ikke så mye inspirerende motiver til den slags bilder :-) mvh Ulv Takk for det Ulv, det er en av de hyggeligste kommentaren jeg har fått på lenge. Sandefjord er fint, men den oppfordrer kanskje til litt andre typer bilder ja. Du får ta toget til Oslo. Her er det meste sagt allerede - tøft bilde! Hei hsp. Herlig abstrakt gatefoto....me like ! Inspirerende ! Arvid. Tusen takk Jan Egil og Arvid. Morsomt å se at dette bildet ble så godt motatt. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg