John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 God morgen HW.no Først vil jeg si at det nye Forumet ble meget bra. Sammen med det nye Forumet så kom det en varsel på min PC om "Sikkerhetsadvarsel". Informasjonen du utveksler med dette området, vil ikke kunne ses eller endres av andre. Det har imidlertid oppstått et problem med omerådets sikkerhetssertifikat. +++++ Dersom jeg går inn på vis deltaljer så får jeg en info om at dette sertifikatet er utløpt eller ennå ikke gyldig. Går jeg videre så får jeg spørsmål om å innstallere "setifikatet" Hva er dette? Hvorfor får jeg denne meldingen? Hva skal jeg gjøre? Jeg er redd virus. På forhånd takk. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det andre i dette Forumet som får opp denne meldingen når dere åpner Forumet? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har fått den et par ganger, men ikke i dag. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva har dere gjort? Har dere innstaller det den anbefaler? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bugget skal nå være vekke Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Bugget skal nå være vekke Tuusseen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå