Arodem Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Komponisten bak Outlaws og Monkey Island 2: LeChuck's Revenge har vært i bransjen i 23 år.INTERVJU: Clint Bajakian (Ekstra) Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ekstra betaler seg. Gøyal artikkel! En av mine store favoritter. 5 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 En glimrende artikkel. Takk! 4 Lenke til kommentar
oyso Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) har Outlaws på original cd .. spilte dette mye før. husker vi brukte god gammel printer kabel for å kjøre dette mot værandre på 2 pcerhadde vært moro å fått en mod til Outlaws sånn at det hadde virket på dagens pc .kunne også vært moro å fått Battlefield i samme stil som Outlaws. tror det hadde vært kult. gameplay Outlaws https://www.youtube.com/watch?v=ybEZl3w0b_w Endret 15. august 2014 av oyso Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Outlaws er magisk. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Outlaws har et veldig bra soundtrack ja, men å sitte på sin "høye" hest og påstå at dagens dataspillmusikk ikke har plass til melodi, ja da må han jo iherdig ignorere omtrent 50% av dagens dataspill. Selvhøytidelig fjols, sier nå jeg. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Åhh, Outlaws. Husker det kom en "mod" som gjorde at man kunne bruke voodoo2-kortet, da det i utgangspunktet er et 2D-spill. Jeg synes ikke det har kommet noe i den sjangeren som har vært verdt å spille før Red Dead Redemtion kom. Det hadde vært konge med en release som fungerer på dagens datamaskiner. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hører fortsatt på Outlaws soundtracket regelmessig. Har den gamle spill-CD'en som fortsatt fungerer som soundtrack i en CD-spiller. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Gikk inn i denne artikkelen med små forventinger. Storkoste meg! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Outlaws har et veldig bra soundtrack ja, men å sitte på sin "høye" hest og påstå at dagens dataspillmusikk ikke har plass til melodi, ja da må han jo iherdig ignorere omtrent 50% av dagens dataspill. Selvhøytidelig fjols, sier nå jeg. Janteloven lever i beste vellgående hos deg ser jeg. Så vidt jeg leste var det ikke snakk om melodier generelt men ledemotiv. Jeg kan ikke huske jeg har hørt så mye slik i vestiske spill de siste årene, men jeg har ikke spilt så mange vestiske spill de siste årene heller. Men spill fra østen har fremdeles mye av ledemotiv. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Spørsmålet er vel hvor mye spillmusikk fra den senere til man kan nynne til kontra musikken på 80- og 90-tallet. Hvis gjenkjennelsesfaktoren har gått ned, så har han rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå