Joachim_F Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vi skjønner ingenting av dette spillet.Romkamp om kyllinger Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Akkurat ja. Skjønner. 100% logisk. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Akkurat ja. Skjønner. 100% logisk. Da vil jeg anbefale deg å trappe ned doseringen Inntill kyllingene gjorde opprør trodde jeg at jeg skjønte noe. "Ok, treasure planet inspirert space combat, alt annet er bare humor." Men Chicken-liberty-greia.... Skal bli spennende å se hva dette blir for no'. Om ikke annet våger de tenke utradisjonelt Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ok 2 spørsmål: 1: Hva har de røyket? 2: Hvor får jeg tak i det? Dette er den rareste historien til et spill jeg noensinne har sett. .. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Heh, dette så jo artig ut. Blir spennende å se om gameplay har like mye for seg som historien. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Fysikklovenes kaos? Dette ser da forøvrig veldig bra ut, må bare ut i skogen å plukke noe sopp først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå