ericc2233 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei alle sammen.. Jeg er ingen expert så jeg lurte på følgende: Jeg har kjøpt et Asus P4C800-E DELUXE Hovedkort S478/80 med 2stk Crucial pc3200 ddr-dimm 256mb cl3 5ns unbuffered non-parity minne.. Har fra før en p4 1.8ghz northwood prosessor som jeg skal oppgradere om et par måneder.. har også kjøpt hercules 9800pro 128mb grafikkkort.. Jeg bruker dataen mye til spilling.spørsmålet er følgende: Trenger jeg bedere minne enn det jeg har kjøpt eller er det bra nok i massevis??fikk beskjed at jeg kunne levere minnebrikkene på mandag hvis jeg ville kjøpe noen bedere.men er det verdt det?? Vennlig hilsen Eric Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 studer og lær tror det er bra nok minnebrikke om du ikke skal ha dual ddr ror jeg det er bedre med en 512 brikke istede for 2 256 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=131819 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror det vil holde, uansett er det jo bare å vente å se, syntes du ting bruker for lang tid på å loade og slikt, putt inn en 512mb brikke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du har jo ikke de raskeste da men de vil nok holde om du ikke skal klokke maskinen. prøv også om de tåler mer aggresiv timing ved feks å sette dem ned fra 3 til 2,5. Til normalt bruk skal de ikke vere noe problem, husk intel er ikke så avhengig av timingen som amd er Lenke til kommentar
Gega Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har det noe for seg å kjøre pc3200 minne vist man har en prosessor som f.eks P-4 PC533? og ikke skal overklokke? Bare spør...jeg er litt i tvil selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå