Gjest medlem-359424 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Artig med vesle Jerry her - han som i mange mange år har sluppet unna pusekatten Toms klør og grådige gap. Jeg ville unngått kant i kant til høyre og tatt med litt mer der - eller kutt innpå slik at signatur eller hva det er oppe i hjørnet forsvinner. Men da må det vel klones også for så stort kutt trenger du ikke. Ser også en svart stripe helt i kanten oppe til venstre også. Der kan du jo bare dra blåfargen ut med kloner'n. Samme gjelder den sorte prikken oppe i venstre hjørnet. Jeg har det jo med å pirke så "take it or leave it". Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Artig med vesle Jerry her - han som i mange mange år har sluppet unna pusekatten Toms klør og grådige gap. Jeg ville unngått kant i kant til høyre og tatt med litt mer der - eller kutt innpå slik at signatur eller hva det er oppe i hjørnet forsvinner. Men da må det vel klones også for så stort kutt trenger du ikke. Ser også en svart stripe helt i kanten oppe til venstre også. Der kan du jo bare dra blåfargen ut med kloner'n. Samme gjelder den sorte prikken oppe i venstre hjørnet. Jeg har det jo med å pirke så "take it or leave it". Roar Takker for nyttige innspill og råd. Tar de med på veien videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg