Torstein Norum Bugge Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Salget av brettmobilen startet <em>litt</em> for tidlig hos indonesisk nettsted ...Galaxy Note 4-spesifikasjonene lekket? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Får håpe på et skikkelig batteri da. Med den skjermen der så holder det ikke med noe under 4Ah Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Får håpe på et skikkelig batteri da. Med den skjermen der så holder det ikke med noe under 4Ah LG G3 har samme skjerm og der er visst brukstiden det samme selv om batteriet er i praksis likt. Men fint om det blir et skikkelig batteri. Uansett kan vel denne telefonen oppgraderes til Android L når den kommer og da bruker den mindre strøm Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Ser ut til å bli 2 versjoner fra starten av da, eller?En med Quad-core og en med Octa-core, slik som de har på GalaxyTab Pro serien. Edit: Vel 2 versjoner + forskjell på intern lagringen Endret 15. august 2014 av TStensland Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 4gb ram ja. Som jeg forventet. Fuckings perfekt. Da skal denne mobilen rett i handlekurven. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Meh. Ser ikke noen god grunn til å kjøpe denne fremfor Note 3? 4gb ram, greit nok, men 3gb funker i lange baner det også 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Bjarne: skjermen er ikke grunn nok? Var en del tvil om det ble 3gb eller 4gb ram, og jeg er bare glad de valgte fire over tre. Selv er jeg spent på å se hva slags funksjoner som kommer i tillegg, osv. Etter lanseringen vet vi mer. Men hvis det bare er kliss kopi av note3 men med specupgrades som her, er det fortsatt kjøp for min del. Endret 16. august 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
bendichilundini Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 For ikke snakke om at designet ser ut til å være kraftig forbedret! Metallramme og syltynne bezels! Endelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg