Pasoren Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Kjøpte telefonen på ebay, der det sto den va UNLOCKED (ulåst). Det viste seg at den var ulåst, men ikke til alle land. Bla Norge. Operatøren er AT&T. Det er mulig det går å låse den opp? Har noen har peiling på dette. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ebay buyer protection. Med mindre det står at den var ulåst kun i noen land, da. Da er det du som ikke har lest nøye nok. Du kan kontakte AT&T og høre med dem, kanskje? Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Det går an å låse den opp ja. Men kan du ikke være så snill å fjerne finn annonsen din inne på finn.no hvis du prøver løse dette selv?! Jeg har sendt mld flere ganger til deg uten at du svarer meg med å kjøpe den. Beklager dette, men det måtte bare frem! Endret 16. august 2014 av Logitex 1 Lenke til kommentar
Pasoren Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Det går an å låse den opp ja. Men kan du ikke være så snill å fjerne finn annonsen din inne på finn.no hvis du prøver løse dette selv?! Jeg har sendt mld flere ganger til deg uten at du svarer meg med å kjøpe den. Beklager dette, men det måtte bare frem! Tja, hadde det bare vært meg som har hatt annonsen så... Sendte annonsøren en mail samtidig som jeg startet denne tråden for å sjekke om dette ev var noe for meg, men jeg har heller ikke fått noe svar, så jeg er nok i samme båt som deg. Det er vel bare å legge denne tråden død da dette kanskje er en useriøs selger. Endret 16. august 2014 av Pasoren Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 http://www.ebay.com/itm/At-t-Iphone-unlocking-2G-3G-3gS-4G-4GS-5-5c-5s-clean-IMEI-only-/171421538864?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e9851a30 Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Det går an å låse den opp ja. Men kan du ikke være så snill å fjerne finn annonsen din inne på finn.no hvis du prøver løse dette selv?! Jeg har sendt mld flere ganger til deg uten at du svarer meg med å kjøpe den. Beklager dette, men det måtte bare frem! Tja, hadde det bare vært meg som har hatt annonsen så... Sendte annonsøren en mail samtidig som jeg startet denne tråden for å sjekke om dette ev var noe for meg, men jeg har heller ikke fått noe svar, så jeg er nok i samme båt som deg. Det er vel bare å legge denne tråden død da dette kanskje er en useriøs selger. Hmm, beklager då, men første setningen i annonsen på finn.no er helt lik som din helt oppe. Var bare derfor jeg trodde da at du var han. Helt (fra starten) frem til der det står "Operatøren er AT&T", er likt med din, jaja. Ha en fin helg videre. (FINN-kode: 50180316) Endret 17. august 2014 av Logitex Lenke til kommentar
Pasoren Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Klipp og lim... :-) Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Ja, er mulig å låse den opp!Koster 16-24 Dollar på flyunlock.com, og tar 1-5 dager.Har selv unlocka mange iPhoner gjennom dem.Hva står det når du setter simkortet i den? Hvis det står "ingen tjeneste" så er den sikkert unlocked, men har hatt imei nr sitt rapportert og blokket. Endret 17. august 2014 av SweetDollarTee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå