AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 På lørdag (i morgen) skal jeg treffe en jeg har snakka en del med på face (ikke døm vær så snill, er faktisk ganske vanlig i vår tid). Vi skal sitte og prate og så se en film hos ham, tenkte vi. Jeg har hatt kjempelyst lenge til å møte han, og gleder meg faktisk veldig til det, men trenger tips til hvordan jeg skal "håndtere" starten... er så redd for at han ikke skal like meg? Anonymous poster hash: e8b79...940 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hadde han ikke likt deg eller ikke syns det var noe stas å treffe deg så hadde han nok ikke gått med på det i starten. Vær deg selv - da slipper du å måtte spille en "rolle" for at han skal like deg. Høres sikkert litt rart ut - men det er det beste. Det er jo tross alt deg han vil møte - ikke en du prøver å etterligne =) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vær deg selv, å ikke gjør deg til. Liker han ikke det er han ikke verdt å ta vare på. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Er da vel ingen som dømmer deg for det? Det er mange som møter folk de møter på ulike plasser på nettet! Vær deg selv du, snakk om ting du er interessert i og vis interesse for ham 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Først og fremst så regner jeg med at du er fullstendig klar over identiteten til personen, f.eks. gjennom felles venner? Hvis ikke så kan det være greit å først møte noen et offentlig sted. For det andre så kan det være greit å vite på forhånd hvor du ønsker å sette grensene ved hvor langt dere kan gå. Ha det koselig! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Bare vær forsiktig sier jeg - Det hjelper ikke 'at det er vanlig'. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Det er ingenting slikt nei, han er den han sier.. vi har livechatta med kamera på snap osv, så det vet jeg. Det er ikke problemet. Problemet er at jeg er redd han skal få et annet inntrykk/endre mening om meg når han treffer meg, eller at jeg skal si noe rart eller drite meg ut. Jeg vil liksom bare gjøre et best mulig inntrykk og sørge for at han vil treffe meg flere ganger (og ikke ev gå rett i buksa om han viser seg å være den typen, som jeg har vært borti nok av ganger på andre kanter) Anonymous poster hash: e8b79...940 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vær deg selv - han er nok like nervøs, det er helt vanlig. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Viktig å være forsiktig ja, ikke noe dumt råd det. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 hvis han liker deg så liker han deg, er INGENTING du kan gjøre for å endre sjansen for om han kommer til å like deg eller ikke..... vær deg selv. si: Hei! Hvilken film skal vi se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå