Kjetil Lura Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Beste plassen for retur er hos komplett, jeg har sluttet å kjøpe fra de andre. PS: Hva vil du egentlig gjøre? Du går fra det ene til det andre? Skal du ha raskt/bra hardware må du betale. Så hva vil du? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 får kun opp bedrift valg når jeg skal registrere med som kjøper. Selger de ikke til privatpersoner lengre? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva med apu-platformen og gameing. Er dette i det hele tatt aktuelt hvis man vil ha bra ytelse i spill som jeg spiller. DVS Lotro og WOT. APUene yter ikke så bra som FX-prosessorene. Dessuten er de ikke socket AM3+, men FM2+ som er helt annerledes. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) dustinhome.no du skal bruke viss du skal handle som privatperson Endret 2. september 2014 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Komplett, Dustin og Di vil jeg si de butikkene jeg kan trygt kjøpe fra, Multicom har jeg lest mye dritt fra, Netonnet er ikke de enkleste. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Beste plassen for retur er hos komplett, jeg har sluttet å kjøpe fra de andre. PS: Hva vil du egentlig gjøre? Du går fra det ene til det andre? Skal du ha raskt/bra hardware må du betale. Så hva vil du? Ønsker å finne ut om det er andre gode alternativer før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå