Lifeform Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Hei,Jeg kjøpte meg i dag en brukt NAD 711-receiver.Trodde det skulle gå fint å koble på mine gamle B&W 602´er, men får bare veldig veldig lav lyd ut av høytalerne.Det er ikke bananplugger på denne receiveren, og har bare surret kablene inni kontaktene bakpå.Hva er da årsaken til at dette ikke fungerer så bra? Hører lyden fra dataen min, men bare veldig veldig lavt på anlegget. Evt. tips til fiks for dette? Endret 14. august 2014 av Lifeform Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Sjekket at du har koblet alt riktig og satt lydkilde rett ? Får du andre kilder til å funke som f.eks radio ? Prøvd andre utganger til høyttalerene ? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Hei, Var noe med en "Monitor"-knapp der som gjorde susen. Funker nå. Sjekket at du har koblet alt riktig og satt lydkilde rett ?Får du andre kilder til å funke som f.eks radio ?Prøvd andre utganger til høyttalerene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå