Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har gått på 8 dater med samme fyr.. hvorfor spør han ikke?


Anbefalte innlegg

Jeg har gått på 8 dater med samme fyr. Og folk som har hørt at jeg har datet en fyr så mange ganger spør meg hvorfor vi ikke er kjærester ennå. Jeg er litt forsiktig og ser ann hva som skjer, og bruker veldig mye tid i å se ann situasjonen og når annledningen byr seg. Men jeg har gjerne lyst å være hans kjæreste. Men jeg tør ikke å spørre så tidlig, i frykt for hvordan han vil reagere. Jeg føler at han er tøffere enn meg, og ville spurt hvis han ville. Men kan være at han avventer også, og er forsiktig for å ikke skremme meg.

 

Hva mener dere?. Hvorfor spør han ikke om vi skal være kjærester? Kunne dere datet en dame så lenge uten å spurt?



Anonymous poster hash: a0ae6...f56
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutten burde vise i hvilken retning han vil. Vil han noe mer enn det lette ligget vil han vise det, blant annet ved å gå ut med deg åtte ganger. Ville han kunne finne et raskt ligg ville han ikke orket åtte ganger - som oftest! Fra hva du sier her så vil jeg tro at begge er litt avventende, og at begge heftes av samme grunn. Littt skikkelig kommunikasjon hadde vært det beste :)

Lenke til kommentar

Er visst mange som ikke sier det, man bare glir over i å bli kjærester.

 

Du kan prøve å snike det inn når dere sitter og koser. "Er vi kjærester nå" eller si noe med kjæresten min i seg?

 

Hvordan er han rundt deg? Behandler han deg som en kjæreste?

Han behandler meg som en kjæreste ;). Men samtidig så mener jeg egentlig selv at det er fint å bare treffes slik for å bli kjent. Vi var jo total fremmed for hveandre. Men jeg håper at han snart sier: skal vi være kjærester ;)? hehe. Tror at han liker meg for ellers ville jo han ikke gått på date etter date... Han virker ordentlig ut. Veldig ordentlig faktisk.

 

Anonymous poster hash: a0ae6...f56

Lenke til kommentar

Er visst mange som ikke sier det, man bare glir over i å bli kjærester.

 

Du kan prøve å snike det inn når dere sitter og koser. "Er vi kjærester nå" eller si noe med kjæresten min i seg?

 

Hvordan er han rundt deg? Behandler han deg som en kjæreste?

 

Oi, den ville ikke jeg prøvd meg på hvis jeg ikke var 100% sikker på at han faktisk var klar for det. Det gir jo ikke fyren åpning for å gi noe svar som ikke kommer til å bli kleint hvis han ikke er interessert i det enda.

 

Hadde nok heller stilt et mer åpent spørsmål som ga han mulighet til å svare uten at det ødelegger noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Ville i hvert fall ikke bare antatt at dere er kjærester, han kan fort få litt sjokk hvis han hører "kjæresten min" uten at det har vært prat om det tidligere.

Lenke til kommentar

Hvorfor så fokusert og hastverk på om dere har en tittel som kjæreste som om det var målet ditt? Fokuser heller på å benytte av tiden dere har sammen fremover til å finne på noe som knytter dere sammen, morro, og bli bedre kjent. Stort sett så kommer kjæreste statusen av seg selv med tiden dersom dere begge vil det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, mye bedre å hinte, smyge, luske, lure, antyde, komme med vage tilnærminger og bare tull

Hallo i luken - kommunikasjon er absolutt noe man må ha. Men kommunikasjon må man ikke bestandig ha verbalt på alt. Noen ting sier seg selv. Sitter du og dama og ser film, hun har tårer i øynene på en emosjonell del av filmen ... så må du altså spørre henne om hun syns det var trist ... du om det.

Lenke til kommentar

 

Ja, mye bedre å hinte, smyge, luske, lure, antyde, komme med vage tilnærminger og bare tull

Hallo i luken - kommunikasjon er absolutt noe man må ha. Men kommunikasjon må man ikke bestandig ha verbalt på alt. Noen ting sier seg selv. Sitter du og dama og ser film, hun har tårer i øynene på en emosjonell del av filmen ... så må du altså spørre henne om hun syns det var trist ... du om det.

 

Vel er man for sjenert og usikker til å snakke så får man antyde med kroppsspråk, men det er et fint øyeblikk når man bli sammen med noen så det anbefales å prøve å bruke ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...