bendikkarlsen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Når man kjøper et spill på g2a.com, er det nedlasting eller kommer det i posten? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Du får vanligvis key på epost som du aktiverer. Fraråder deg å kjøpe Steam spill derfra. Det er tidvis en risikosport ettersom nettsiden bryter med EULA en til Steam. Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Når man kjøper et spill på g2a.com, er det nedlasting eller kommer det i posten? Du får vanligvis key på epost som du aktiverer. Fraråder deg å kjøpe Steam spill derfra. Det er tidvis en risikosport ettersom nettsiden bryter med EULA en til Steam. Nei, G2A er en leverandør av CD-keys og Digitale spill. For meg personlig bekjent vil jeg absolutt ikke fraråde deg å kjøpe steam spill derfra. Endret 16. august 2014 av Megaknut Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 har kjøpt drøssevis med spill fra både G2A , cjscdkeys og onlinekeystore . Sålenge du ikkje kjøper russiske nøkler og slikt som trenger aktivering med VPN, så er dette helt trygt. Steam kan jo umuli vite om du har kjøpt spillene fysisk og putter inn en nøkkel eller om du har kjøpt det på nett fra en av disse butikkene. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Vil fraråde deg å kjøpe steam spill der i fra hvor jeg måtte gjennom et hav av mail til support, da spillet jeg kjøpte ikke fungerte. Fikk tilslutt en cd-key da jeg truet med å klage til paypal via "item dispute" for å få hevet kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå