IntelAmdAti Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 jess, jeg spiller dark chronicle og det er kult, men nå den siste timen har ps2-maskinen klikket to ganger. dette er ikke normalt, jeg har aldri opplevd dette før. hva gjør man egentlig når slikt skjer? hvor kan jeg få fikset den eller evt. få ny? Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hmmmmmmm.........det er mulig at det er spillet som klikker. prøv å vaske cden før du spiller.ta litt papir med vann å gni over disken.så tar du et tørt papir å tørker cden....det virker alltid hos meg : Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kan ikke papir ripe opp cd'en?? det jeg har lært, og alltid gjør når jeg skal vaske cd'er, er å vaske den med zalo.. først har man zalo på.. så bruker man fingrene til å gni det utover.. og så skyller man det av igjen.. kan evt. gni mens man skyller... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg antar at det KAN være noe feil med laseren din. Prøv å få ut smuss og skitt. Hvis laseren er ødelgat må den inn på REP Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du kan også prøve en rense plate for cd/dvd. Lenke til kommentar
falut Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sjekk om det er støv forann viftene. Syntest jeg las at en måtte fjerne støv derifra en gang i blant. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan cd'er vaskes... nå ble jeg litt redd her Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Altså, jeg har ikke helt fått med meg hva problemet ennå jeg da. Er det sånn at det fryser midt i spillingen, eller er det sånn at den ikke vil starte?? Hvis den ikke vil starte, har jeg opplevd lignende på ps2 med tekken tag. Da har jeg løst problemet med å sette maskinene loddrett. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Altså, jeg har ikke helt fått med meg hva problemet ennå jeg da. Er det sånn at det fryser midt i spillingen, eller er det sånn at den ikke vil starte?? Hvis den ikke vil starte, har jeg opplevd lignende på ps2 med tekken tag. Da har jeg løst problemet med å sette maskinene loddrett. Hehe... når jeg spillte GTA VC så frøys alt sammen når jeg skulle loade/save og noen andre ganger... Løste også problemet med å ha den stående. Prøvde etter en liten stund å legge den ned igjen, men da kom problemet tilbake. Er det no at de blir for varme eller no? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 skal vi se, jeg har sett en del dvd på ps2'en og spilt tekken tag etter at dark chronicle fikk problemer. sålangt har jeg kun hatt problemer med dark chronicle, det klikker etter 30-60min. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det kan jo hende at det er plata det er noe feil med... en venn av meg fikk seg GTA3 i bursdags gave, og han måtte bytte den fordi det var noe feil med plata.. og så var det noe feil med den plata han fikk etter byttingen også.. men heldigvis fungerte den tredje plata da.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 okei, da får jeg bytte plate og se hvordan det går da. jeg skal til byn på onsdag, jeg skal si ifra om det hjalp da. Lenke til kommentar
Stenmin Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har også et plagsomt problem med dark chronicle: dersom jeg er i en dungeon og skal lage noe fra oppfinnelsene mine låser spillet seg. Det skjer ikke noe i det jeg lager noe, men etter at noe er laget og jeg går ut av menyen og inn i selve spillet, da fryser bildet og jeg kan ikke gjøre noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå