Gå til innhold

ps2 problem

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Altså, jeg har ikke helt fått med meg hva problemet ennå jeg da. Er det sånn at det fryser midt i spillingen, eller er det sånn at den ikke vil starte?? Hvis den ikke vil starte, har jeg opplevd lignende på ps2 med tekken tag. Da har jeg løst problemet med å sette maskinene loddrett.

Lenke til kommentar
Altså, jeg har ikke helt fått med meg hva problemet ennå jeg da. Er det sånn at det fryser midt i spillingen, eller er det sånn at den ikke vil starte?? Hvis den ikke vil starte, har jeg opplevd lignende på ps2 med tekken tag. Da har jeg løst problemet med å sette maskinene loddrett.

Hehe... når jeg spillte GTA VC så frøys alt sammen når jeg skulle loade/save og noen andre ganger... Løste også problemet med å ha den stående. Prøvde etter en liten stund å legge den ned igjen, men da kom problemet tilbake.

Er det no at de blir for varme eller no?

Lenke til kommentar

det kan jo hende at det er plata det er noe feil med...

en venn av meg fikk seg GTA3 i bursdags gave, og han måtte bytte den fordi det var noe feil med plata..

og så var det noe feil med den plata han fikk etter byttingen også..

men heldigvis fungerte den tredje plata da..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har også et plagsomt problem med dark chronicle: dersom jeg er i en dungeon og skal lage noe fra oppfinnelsene mine låser spillet seg. Det skjer ikke noe i det jeg lager noe, men etter at noe er laget og jeg går ut av menyen og inn i selve spillet, da fryser bildet og jeg kan ikke gjøre noe :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...