oddaolse Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg ønsker å kjøpe en stillegående PC. Hva skal maskinen brukes til? I tillegg til vanlige ting (nettbank, youtube, NRK) så skal den brukes til billedbehandling (Photoshop og andre programmer) Prisantydning Egentlig er 10.000 litt mye - men det får gå Skal maskinen overklokkes Nei - det tror jeg ikke Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Intel høres greit ut Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Trenger bare PCen. Har alt annet. Vil ha DVD brenner i den. Og Wi-Fi kort. Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Den må være veldig stillegående. Så jeg har to spørsmål til dere eksperter: 1. Har dere noen kommentar til denne PCen? Tror dere den er stillegående (trenger ikke å være absolutt lydløs - bare veldig stille) 2. Jeg trenger Wi-Fi kort i den. Og jeg vil ha Windows 8.1 I den forbindelse så har jeg lest litt og det virker til å være potensielle problemer rundt wi-fi kort og Windows 8.1 Og at det man må passe på der er at de rette driverene (siste - lastet ned fra leverandøren) er installert FØR man setter i kortet. Spørsmålet er - er dette noe jeg selv må tenke på når jeg kjøper en PC fra Komplett - eller er dette tatt hånd om? Må jeg i verste fall skru opp PCen, ta ut kortet, starte PCen, kopiere inn rett driver, slå av, sette i kort og så starte opp igjen??? På forhånd tusen takk for gode innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå