Enceladus Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Skal legge inn Windows 7 på en 32Gb minnepinne. Jeg bruker programmet Windows 7 USB/DVD Download Tool. Jeg har Iso og produktnøkkel. Problemet er at programmet finner ikke usb pinnen. Hva kan dette skyldes? Er 32 Gb for stort? Programmet finner andre mindre pinner på 2 Gb jeg har liggende. Tidligere med andre minnepinner på 8 GB (som nå er ødelagte, derfor kjøpte jeg ny SanDisk pinne på Clas Ohlson) fungerte det helt fint. Hvilken minnepinne (merke) bør jeg bruke for at dette skal fungere? Og hvor stor bør den være? Takker for svar Endret 14. august 2014 av Enceladus Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Prøv med ISO To USB i stedet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Du har en minnepinne som detekteres som "Hard disk drive". Det er ganske uvanlig. Antar det ville fungert med en som detekteres som "Removable storage". Mulig det finnes noen løsninger ved å Google på "flip rmb sandisk". Sjekk denne: http://forums.sandisk.com/t5/All-SanDisk-USB-Flash-Drives/Utility-to-flip-removable-media-bit/td-p/281294 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Iso to Usb programmet funket ikke. Mulig jeg kunne ha funnet ut av det med flip rmb sandisk løsningen, men det har jeg ikke tålmodighet til. Det ender som regel galt når jeg forsøker slike løsninger. Jeg kikket på det og det så knotete og tidkrevende ut etter min standard. Tror jeg heller forsøker å kjøpe en ny som fungerer til mitt formål. Men takk for svarene Endret 14. august 2014 av Enceladus Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Har du prøvd å formatere USB i ntfs format, og så bare kopiert over filene fra ISO/DVD? I 9 av 10 tilfeller har dette funket fint for meg. Har win install på en 32gb minnepinne som jeg gjorde nettopp dette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå